FANDOM

Nad jeziorem jest pięć klanów. Pierwszy, w którym dzieje się większość akcji to Klan Pioruna. Drugi to dość niebezpieczny, Klan Cienia. Trzeci słynie z świetnie pływających kotów, Klan Rzeki. W czwartym koty z tego klanu jedzą tylko króliki, Klan Wiatru. Piąty, który jest obok Klanu Pioruna i Klanu Cienia, to Klan Nieba.

Klany

Klan Rzeki

Klan Rzeki

Symbol Klanu Rzeki

Klan Rzeki - Jego założycielem oraz pierwszym przywódcą był Rzeczna Gwiazda. Koty należące do klanu:

  • Wojownicy: Miętowe Futro, Zmierzchowe Futro, Rybi Ogon, Malwowy Nos, Chrząszczowy Wąs, Kręte Pióro, Czuple Skrzydło, Migocząca Skóra, Jaszczurzy Ogon, Portowa Skóra, Kichająca Chmura, Paprociowa Skóra, Sójczy Pazur, Sowi Nos, Lodowe Skrzydło.
  • Uczniowie: Miękka Łapa, Pstrokata Łapa, Bryzowa Łapa, Zajęcza Łapa, Nocna Łapa, Janowcowa Łapa.
  • Karmicielki: Brak.

Klan Pioruna

Klan Pioruna

Symbol Klanu Pioruna

Klan Pioruna - Jego założycielem oraz pierwszym przywódcą był Piorunowa Gwiazda. Koty należące do klanu:

  • Wojownicy: Paprociowe Futro, Obłoczny Ogon, Jasne Serce, Ciernisty Pazur, Białe Skrzydło, Brzozowy Upadek, Jagodowy Nos, Mysi Wąs, Makowy Mróz, Lwi Płomień, Różany Płatek, Wrzosowe Światło, Liliowe Serce, Trzmielowa Pręga, Bluszczowa Sadzawka, Gołębie Skrzydło, Wiśniowy Upadek, Kreci Wąs, Śnieżny Krzak, Bursztynowy Księżyc, Rosoli Nos, Burzowa Chmura, Ostrokrzewiowa Kita, Paprotkowa Piosenka, Szczawiowa Pręga, Liściasty Cień, Skowronkowa Piosenka, Miodowe Futro, Iskrzącza Skóra.
  • Uczniowie: Gałązkowa Łapa.

Klan Wiatru

Klan Wiatru

Symbol Klanu Wiatru

Klan Wiatru - jego założycielką oraz pierwszą przywódczynią była Wietrzna Gwiazda. Koty należące do klanu:

  • Przywódca: Zajęcza Gwiazda
  • Wojownicy: Bryzowa Skóra, Nocna Chmura, Janowcowy Ogon, Liściasty Ogon, Niedopalona Stopa, Skowronkowe Skrzydło, Turzycowy Wąs, Niewielka Stopa, Owsiany Pazur, Hukowy Wąs, Wrzosowy Ogon,
  • Uczniowie: Paprotkowa Łapa, Moręgowata Łapa, Dymna Łapa.
  • Karmicielki: Brak.
  • Starszyzna: Biały Ogon.

Klan Cienia

Klan Cienia

Symbol Klanu Cienia

Klan Cienia - Jego założycielką oraz pierwszą przywódczynią była Cienista Gwiazda. Koty należące do Klanu:

  • Zastępca: Póki co nieznany.
  • Wojownicy: Brunatna Skóra, Jałowcowy Pazur, Biegnący Kamień, Kamienne Skrzydło, Trawiaste Serce, Przypalone Futro.
  • Uczniowie: Wężowa Łapa, Przęślicowa Łapa, Kwiecista Łapa.
  • Karmicielki: Śnieżny Ptak (matka Mewy, Szyszki i Listka).
  • Starszyna: Dębowe Futro, Szczurza Blizna.

Klan Nieba

Klan Nieba - Jego założycielem oraz pierwszym przywódcą był Niebiańska Gwiazda. Koty należące do klanu:

  • Wojownicy: Wróbla Skóra, Macgyver, Śliwkowa Wierzba, Szałwiowy Nos, Złupiony Potok, Kwieciste Serce, Piaszczysty Nos, Króliczy Skok, Piękny Liść.
  • Uczniowie: Rosola Łapa, Płetwowa Łapa, Fiołkowa Łapa, Trzcinowa Łapa.
  • Karmicielki: Malutka Chmura (matka Przepiórka, Gołąbka i Słońca).
  • Starszyzna: Płowa Paprotka.

Klan Gwiazd

Gwiezdny Klan

Symbol Klanu Gwiazd

Znane koty należące do klanu:

Koty nie należące do żadnego klanu

Bez klanu

Brak.