FANDOM

W lesie mieszkają cztery klany wojowniczych kotów. Jeden z nich, w którym mieszka główny bohater, nazywa się Klan Pioruna. Drugi to Klan Rzeki, trzeci ma nazwę Klan Wiatru. Czwarty natomiast jest niebezpiecznym klanem w którym żyją silni wojownicy i nosi nazwę Klan Cienia. Nad wszystkimi klanami czuwa Klan Gwiazd, tworzony przez koty które odeszły z tej ziemi.

KlanyEdytuj

Klan Rzeki Edytuj

Klan Rzeki

Symbol Klanu Rzeki

Klan Rzeki jest znany z tego, że jego członkowie świetnie pływają i łowią ryby. Pierwszym liderem klanu był Rzeczna Gwiazda, który spotkał koty z gór. Koty należące do klanu:

Klan Pioruna Edytuj

Klan Pioruna

Symbol Klanu Pioruna

Klan Pioruna - jeden z czterech klanów kotów z serii "Wojownicy". To w Klanie Pioruna toczy się większość akcji. Jego przywódczynią była Błękitna Gwiazda. Koty należące do klanu:

Klan Wiatru Edytuj

Klan Wiatru

Symbol Klanu Wiatru

Klan Wiatru - jeden z czterech klanów kotów w serii "Wojownicy". Jego przywódcą jest Wysoka Gwiazda. Koty z tego klanu żyją najbliżej Wielkiej Skały.. Koty te są szybkie, co umożliwia im łapanie królików, które wejdą na ich terytorium. Koty należące do klanu:

Klan Cienia Edytuj

Klan Cienia

Symbol Klanu Cienia

Jest to klan, który mieszka na bagnach. Koty z tego klanu są znane ze swojej zdolności cichego stąpania i unikania wykrycia. Koty należące do klanu:

Klan Gwiazd Edytuj

Gwiezdny Klan

Symbol Klanu Gwiazd

Znane koty należące do klanu:

Koty nie należące do żadnego klanu Edytuj

Bez klanu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki