FANDOM

Klan Rzeki - grupa kotów, zamieszkująca brzegi rzeki.

Rzeki

Koty Klanu Rzeki Edytuj

PRZYWÓDCA Edytuj

Lamparcia Gwiazda- łaciata złota kotka

ZASTĘPCA Edytuj

Kamienne Futro - szary kocur z zabliźnionymi uszami

MEDYK Edytuj

Muliste Futro - smukły, brązowy kocur

WOJOWNICY Edytuj

Czarny Pazur - silnie umięśniony, czarny kocur

Głośny Brzuch - ciemnobrązowy kocur

Ciężki Krok - duży pręgowany kocur

Cienista Skóra - ciemnoszara kotka

Mglista Stopa - szara kotka o niebieskich oczach

UCZNIOWIE Edytuj

Zaranna Łapa - jasnoszara kotka, uczennica Ciężkiego Kroku

Pierzasta Łapa - Jasnoszara kotka z niebieskimi oczami

Burzowa Łapa - Ciemnoszary kocurz bursztynowymi oczami

KARMICIELKI Edytuj

Omszona Skóra - szylkretowa kotka

KOCIAKI Edytuj

STARSZYZNA Edytuj

Terytorium Edytuj

Klan Rzeki zajmuje tereny nadrzeczne. Sąsiaduje z Klanem Pioruna i Klanem Wiatru. Lokalizacje na tym obszarze to:

  • Obóz - znajduje się na wyspie otoczonej rzeką i trzcinami. Koty z innych Klanów boją się wody, dlatego obóz pozostaje osłonięty przed ich atakami.
  • Wąwóz - zagłębienie, które rzeka tworzy na granicy z Klanem Wiatru.
  • Rzeka - źródło pożywienia i ochrony klanu. Czasami jest bezpieczna i spokojna, a czasami zdradliwa i powodująca powodzie.

Uwaga spoiler! Treść poniżej zawiera szczegóły treści i/lub zakończeń zawartych w książkach.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin) Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

*jak najwięcej informacji przedstawionych w książce*

Ogień i Lód Edytuj

Kiedy Złamana Gwiazda został wygnany z Klanu Cienia, Zakrzywiona Gwiazda ogłosił, że wojownicy Klanu Cienia nie mają prawa polować w rzece. Nocna Skóra nie zgadza się z tym wyrokiem, jednak Błękitna Gwiazda popiera lidera Klanu Rzeki. Kiedy zostaje poruszony problem wypędzenia Klanu Wiatru wojownicy Klanu Rzeki są z początku temu pomysłowi niechętni, jednak wkrótce na niego przystają. Po zgromadzeniu Pstrokaty Ogon mówi, że starsi Klanu Rzeki omawiali problem Dwunożnych, którzy zajęli część terytoriów ich Klanu.
Kiedy Ogniste Serce i Szara Pręga wracają z misji odnalezienia i sprowadzenia z powrotem Klanu Wiatru decydują się na ryzykowny powrót przez terytorium Klanu Rzeki. Dostrzega ich patrol. Podczas walki ginie jeden z wojowników klanu - Biały Pazur, który wpadł do wąwozu.
Pewnego dnia wojowniczka Klanu Rzeki i córka jego lidera, Srebrny Strumień ratuje przed utonięciem kocura z Klanu Pioruna, Szarą Pręgę. To zdarzenie zapoczątkowuje ich późniejszą relację miłosną.
Rzeka zamarza, co sprawia, że Klanowi Rzeki jest jeszcze trudniej polować. Błękitna Gwiazda uznaje to za idealny moment na atak, jednak Klan Pioruna musi go odwołać, gdyż nadchodzi odwilż.
Na kolejnym zebraniu Zakrzywiona Gwiazda oskarża Klan Pioruna o szpiegowanie na podstawie pozostawianych przez intruza tropów. Wszystkie klany jednak zaprzeczają temu, że to ich wojownicy. Jedynie Ogniste Serce wiedział, że to zapach jego przyjaciela, Szarej Pręgi.
Klan Rzeki zawiera przymierze z Klanem Cienia. Atakują Klan Wiatru, który wzywa na pomoc Klan Pioruna. Dochodzi do starcia w obozie Klanu Wiatru. Wygrywają je obrońcy.

Las Tajemnic Edytuj

Cisza przed Burzą Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki