FANDOM

Klan Lwa  – został utworzony przez Ognistą Gwiazdę oraz Wysoką Gwiazdę łącząc ich Klany, Klan Pioruna i Klan Wiatru, aby wspólnie walczyć z Klanem Tygrysa (Klan Rzeki i Klan Cienia) o prawo do lasu. Później wszystkie cztery Klany połączyły się w Klan Lwa w walce przeciwko Klanowi Krwi. Klan Lwa był przewodzony przez Ognistą Gwiazdę, jednak żaden z przywódców nie przejął pełnej kontroli nad połączonym Klanem.

Informacje Edytuj

  • Przywódcą Klanu był Ognista Gwiazda.
  • Ognista Gwiazda wiedział, że będzie musiał stworzyć Klan Lwa, ponieważ Klan Gwiazd zesłał mu znak w odbiciu w sadzawce: jego głowa zamieniła się w głowę lwa. Owe proroctwo często zwie się "Przepowiednia Lwa i Tygrysa"
  • W kolejności najpierw do Klanu Lwa dołączył Klan Pioruna, później Klan Wiatru, a na koniec jednocześnie Klan Rzeki i Klan Cienia.
  • Klan Krwi przewyższał Klan Lwa liczebnie, jednak gdy Ognista Gwiazda zabił Bicza, Klan Krwi przyznał się do porażki i wrócił do miejsca Dwunożnych, dając zwycięstwo czterem Klanom i kończąc zagrożenie Klanu Krwi. Zostali wygnani z powrotem do miasta przez Klan Wiatru.
  • Klan Lwa następnie znowu podzielił się na cztery Klany, prowadzone przez swoich przywódców.
  • Klan nosi nazwę starożytnego klanu wielkich kotów (Klan Lwa) nie tylko jako uznanie dla siły i odwagi swoich przodków, lwów, ale również jako równoważnia dla Klanu Tygrysa.