FANDOM

Pobrany plik (1)
Tumblr n4512h4w5R1tyddnoo8 500

Klan Lamparta był wielkim klanem, razem z Klanem Tygrysa oraz Klanem Lwa. Nazwa klanu pochodzi z faktu, że składał się on z lampartów. Klan Lamparta jest osnuty wieloma mitami. Są znani jako szybkie i zwinne koty, które umieją się szybko wspinać na drzewa. To dzięki nim koty są znakomitymi łowcami.

Historia Edytuj

Super Edycja Edytuj

Obietnica Krzywej Gwiazdy Edytuj

Kiedy Jasne Niebo umiera, rodząc swoje kociaki i Mulistego Futra, z których, tylko jedno przeżyło. Muliste Futro nazywa Lamparcice po Lampartym Klanie, mając nadzieje, że da jej całą siłę, żeby przeżyć bez Jasnego Nieba.

Początek Proroctwa Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Szara Łapa wspomina Klan Lamparta, kiedy rozmawia z Ognistą Łapą o trzech wielkich starożytnych Klanach. Szara Łapa przypadkowo nazywa Klan Cętkowanym Klanem, zapominając o prawdziwej nazwie. Ale wiedząc, że mają kropki, które doprowadziły do przekonania, które mają coś wspólnego z plamami. Lwie Serce, starszy wojownik Klanu Pioruna, następnie poprawia go, wiedząc, że ma na myśli Klan Lamparta. Opowiada Szarej Łapie i Ognistej Łapie o ich szybkości i umiejętnościach łowiecki, posiadające te umiejętności i o ich opisie.

Cytaty Edytuj

Klan Lamparta był szybki; mieli czarne cętki na skórze, jak wyścigi odcisków łap.

—Narrator Sekrety Klanów, str.159

Znani Członkowie Edytuj

Przywódcy Edytuj

Imię Zdobył rangę... Stracił rangę...
Szybka Gwiazda (LC) przed Sekrety Klanów przed Szlak Słoneczny

Wojownicy Edytuj

Imię Zdobył rangę... Stracił rangę...
Flota Stopa przed Sekrety Klanów przed Szlak Słoneczny