FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Rozejrzyj się! Te koty są skąpane we krwi. Wchłania ich futro i okrąża ich łapy. Właśnie dlatego przetrwamy! Jesteśmy Klanem Krwi!

—Bicz do Rubina i Skarpetki w Powstanie Bicza

Klan Krwi – Grupa kotów tworzona przez koty zbiegłe od Dwunożnych. Przebywają na terenie miasta.

Są dobrze wyszkolonymi wojownikami, a ich surowy tryb życia rozwija u nich siłę i męstwo. Rzadko okazują jakąkolwiek litość wobec innych kotów.

122yhhx

Symbol klanu Krwi

Opis

Klan Krwi nie jest oficjalnym kocim klanem, ale raczej luźno zorganizowaną grupą kotów,  które opuściły swoje domy u Dwunożnych, jednak zostały w ich okolicach. Ich pożywienie stanowią głównie śmieci wyrzucone przez Dwunożnych. Czasem ofiarą jest okazjonalny szczur. Założycielem klanu jest Bicz, dawniej kot domowy, Malutki, mały czarny kot z białą łapą, lodowato niebieskimi oczami i dziwnym, wysokim głosem, który brzmi jak rozbicie lodu. Nie mają "oficjalnego" zastępcy, jednak do tego stanowiska najbliżej jest kotu o imieniu Gnat. Odwala większość brudnej roboty Bicza oraz utrzymuje koty Klanu Krwi w ryzach. Najwyższej rangi koty w klanie przymocowują zęby psów do pazurów, aby wyglądały groźnie dla innych kotów i aby ich ciosy były skuteczniejsze podczas walki. Nie mają kota-medyka, a starsi, królowe i kocięta nigdy nie mają opieki. Jeśli kot nie potrafi polować na siebie, to nie może przeżyć w Klanie Krwi.

Koty muszą żyć samotnie, bo życie w grupach rodzinnych jest zabronione, biorąc pod uwagę obawy Bicza, że niektóre koty będą się ze sobą łączyć. Matki zmuszone są szkolić swoje kociaki, ucząc ich polować, walczyć i na ogół wszystkiego. W wieku dwunastu księżyców, koty muszą opuszczić swoje matki, zmuszeni są polegać na Biczu i Gnacie.

Jęczmień, były członek Klanu Krwi, informuje przywódcę Klanu Pioruna, Ognistą Gwiazdę, że największą słabością klanu jest ich niedowierzanie w Klan Gwiazd. Oznacza to, że przywódca nie otrzyma dziewięciu żywotów, co zostało udowodnione podczas śmierci Bicza.

Terytorium

Klan Krwi mieszka w miejscu, gdzie ziemia jest twarda, jest wiele głośnych, przerażających dźwięków, a smród Dwunożnych i ich potworów wypełnia całe powietrze. Dla kotów z klanów, takich jak Tygrysia Gwiazda, którzy są całkowicie przyzwyczajeni do lasu, ten świat jest głuchy, ślepy i oschły. W mieście, w którym mieszka Klan Krwi, jest wiele, wiele, kotów, a okazja do złapania żywej zdobyczy jest rzadka. W pobliżu miejsca w którym mieszka klan Bicza, znajduje się park.

Inne informacje o Klanie

Charakterystyka kotów:

Koty Klanu Krwi nie wierzą w Klan Gwiazd czy w kodeks wojownika. Z tego powodu lider nie ma dziewięciu żyć, dawanych przywódcom klanu. Wiele kotów z tego klanu ozdabia obroże zębami kotów, a nawet psów, nosząc je jak trofea i sprawiając, że wyglądają na bardziej strasznych. Bicz, a także inne koty z klanu, które mają wysokie rangi w hierarchii klanowej mają pazury wzmocnione zębami i/lub pazurami psów/kotów.

Ciekawostki:

  • Jęczmień, kot z farmy nieopodal lasu, był kiedyś członkiem Klanu Krwi.
  • Bicz, przywódca klanu, jest bratem przyrodnim głównego bohatera serii, Ognistej Gwiazdy. Mają wspólnego ojca, Jake.

Historia

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin)

Czarna Godzina

Tygrysia Gwiazda zawiera sojusz z Klanem Krwi na początku książki, w nadziei, że siła połączonych klanów czyli Klanu Tygrysa (połączone klany Cienia i Rzeki) i Klanu Krwi przekona Klan Lwa (połączone Klany Pioruna i Wiatru), aby również stał się częścią Klanu Tygrysa. W zamian Tygrysia Gwiazda miał im przekazać część udziałów w lesie, po tym, jak wszystkie klany stworzą jeden Klan Tygrysa (chociaż Tygrysia Gwiazda nie miał zamiaru kontynuować tej części rokowań). Jednak jego plan nie daje się zrealizować, ponieważ Klan Krwi jest tak nieprzewidywalny, nie da się go kontrolować. Wkrótce lider Klanu Tygrysa zostaje zabity przez Bicza, który zadaje mu cios odbierający wszystkie życia przywódcy naraz. Bicz postanawia wtedy przejąć terytorium tych klanów, daje klanom trzy dni na opuszczenie ich terenu. Jednak Ognistej Gwieździe udaje się przekonać i zjednoczyć cztery klany tak, aby stworzyły jeden potężny klan, Klan Lwa, ich zadaniem jest unicestwić Klan Krwi. W ciągu tych trzech dni wyznaczonych przez przywódce Klanu Krwi kilka kotów z Klanu Lwa zdradza swoich przyjaciół i przyłączają się do grupy Bicza. Po upływie trzech dni Klan Lwa i Klan Krwi spotykają się w bitwie. Klan Lwa ponosi ciężkie straty, z powodu śmierci Białej Burzy. Zanim Ognista Gwiazda kończy bitwę, zabijając Bicz, przywódca Klanu Krwi odbiera mu jedno z dziewięciu żyć, tym samym pozostawiając mu jeszcze osiem. Po śmierci swego lidera i założyciela koty uciekają a Klan Krwi rozpada się.

Historia Rang

Przywódca/Lider

Imię Zdobył rangę... Stracił rangę... Zastępca(s)
Bicz Powstanie Bicza Czarna Godzina Gnat
Skoczek i Trąbka Klan w Potrzebie Klan w Potrzebie N/A

Zastępca:

Imię Zdobył Rangę... Stracił Rangę...
Gnat Powstanie Bicza Czarna Godzina