FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Gwiazdy

Klan Gwiazd – klan zmarłych kotów, odpowiednik nieba. Każdy dobry kot po śmierci dołącza do Klanu Gwiazd i z wysoka obserwuje poczynania swoich pobratymców. Podobno każda gwiazda na niebie jest jedną duszą wojownika.

W Klanie Gwiazdy jest m. in.Edytuj

  • Rudy Ogon - mały szylkretowy kocur z charakterystycznym rudym ogonem, należał do Klanu Pioruna, zabił go Tygrysi Pazur.
  • Nakrapiany Liść - piękna ciemna szylkretowa kotka o niezwykłej nakrapianej sierści, należała do Klanu Pioruna, zabił ją Podrapany Pysk.
  • Lwie Serce - wspaniały złocisty pręgowany kocur z sierścią gęstą jak lwia grzywa, należał do Klanu Pioruna, zabił go wojownik klanu Cienia.
  • Dębowe Serce - złocistobrązowy kocur, należał do Klanu Rzeki. Został przygnieciony przez kamień na Słonecznych Skałach.
  • Srebrny Strumień - ładna i smukła szara kotka, należała do Klanu Rzeki, zmarła przy porodzie z powodu zbyt dużej utraty krwi.
  • Śnieżne Futro- młoda, biała kotka z czarnymi uszami i z niebieskimi oczami należała do Klanu Pioruna, została potrącona przez samochód.
  • Błękitna Gwiazda - kotka o niebiesko-szarym futrze, z niebieskimi oczami i rozdartym uchem. Należała do Klanu Pioruna. Zrzucając przywódcę sfory psów z dużej wysokości do wody, tym samym ratując Ognistą Gwiazdę, spadła do rzeki razem z psem, topiąc się i tracąc ostatnie, dziewiąte życie.
  • Ognista Gwiazda - kocur z rudą sierścią i zielonymi oczami należał do Klanu Pioruna, zmarł z powodu dużej ilości odniesionych ran.
  • Żółty Kieł - kotka z czarnym futrem z licznymi ranami i żółtymi oczami oraz z podartymi uszami, należała do Klanu Cienia, zmarła wdychając szkodliwy dym podczas pożaru.
  • Prędka Łapa - czarno-biały uczeń o zielonych oczach. Został zabity przez psa.
  • Biała Burza - Biały kocur o żółtych oczach. Były zastępca w klanie pioruna. Zabity przez Gnata.
  • Obcięty Ogon - Stary, ciemnobrązowy kocur z brakującą częścią ogona, którą odgryzł mu borsuk. Umarł w 4 tomie podczas pożaru trując się dymem.
  • Łaciata Skóra - Stary, czarno-biały kocur z żółtymi oczami. Zmarł wdychając dym z ognia podczas pożaru w Cisza przed Burzą.
  • Nocna Gwiazda - Ciemny dosyć starszy kocur z żółtymi oczami. Stracił życie podczas choroby w Klanie Cienia.
  • Torfik - Kociak Błękitnej Gwiazdy i Dębowego Serca o białej sierści z szarymi plamkami. Zmarł podczas drogi do obozu klanu rzeki.
  • Ksieżycowy Kwiat - Szara ciemno-pręgowana kotka o żółtych oczach. Matka Błękitnej Gwiazdy i Śnieżnego Futra.
  • Burzliwy Ogon - Ciemno-szary kocur o ciemno-niebieskich oczach. Ojciec Błękitnej Gwiazdy i Śnieżnego Futra.
  • Kamienne Futro - Kocur o ciemno-szarej sierści i niebieskimi oczami. Zginął w książce pt. "Czarna Godzina".