FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Kaszlący Pysk (ang. Barkface) – były medyk Klanu Wiatru. Występuje w pierwszej serii Wojowników.

Wygląd

Kaszlący Pysk to ciemnobrązowy, żółtooki kocur o krótkim ogonie.

Historia

Początek Proroctwa

Ogień i Lód

Kiedy Ogniste Serce oraz Szara Pręga prowadzą Klan Wiatru z powrotem na ich terytorium po tym jak zostali wygnani przez Klan Cienia i ich krwiożerczego przywódcę, Złamanego Ogona, odpoczywają na farmie Kruczej Łapy i Jęczmienia. Podczas pobytu, Kaszlący Pysk widzi ciemne chmury koloru krwi, przez co niepokoi się. Kiedy zapytany przez resztę kotów, czy wszystko z nim w porządku, Kaszlący Pysk oświadcza, że ten dzień przyniesie niepotrzebną śmierć. Jego słowa przerażają Wysoką Gwiazdę, nawet gdy Ogniste Serce mówi, że nic takiego się nie stanie, a proroctwo prawdopodobnie może się wydarzyć w nieprzewidziany sposób i w innym czasie.Później ta wiadomość okazała się prawdziwa podczas przeprawy na terytorium Klanu Rzeki i bitwy między Klanem Pioruna, który chciał pomóc przejść dwóm wojownikom. Walka toczyła się w wąwozie. Biały Pazur, wojownik Klanu Rzeki, podczas potyczki z Szarą Pręgą niefortunnie spada ze stromego klifu, zabijając się i dopełniając proroctwa.Kaszlący Pysk widziany jest podczas bitwy między wszystkimi Klanami na terytorium Klanu Wiatru. Medyk leczy w tym czasie i pielęgnuje zranione koty.

Las Tajemnic

Kaszlący Pysk się nie pojawia w Lesie Tajemnic, jednak jest wymieniony w liście Klanów.

Cisza przed burzą

Kaszlący Pysk się nie pojawia w Ciszy przed burzą, jednak jest wymieniony w liście Klanów.

Niebezpieczna Ścieżka

Kaszlący Pysk jest obok swojego przywódcy, Wysokiej Gwiazdy, kiedy Ogniste Serce prosi Klan Wiatru, by nie walczył z Klanem Pioruna. Medyk odchodzi, kiedy Ogniste Serce żąda audiencji u Wysokiej Gwiazdy. Kaszlący Pysk wygląda na nerwowego, gdyż boi się o bezpieczeństwo własnego Klanu.

Czarna Godzina

Kaszlący Pysk przyciska pajęczynę w ranę Pojedynczego Wąsa po tym, gdy Klan Wiatru zostaje zaatakowany przez nowo utworzonego Klanu Tygrysa. Kaszlący Pysk mówi aby Pojedynczy Wąs się nie ruszał. Ranny kocur jest oszołomiony, ale posłusznie słucha się medyka.

Później, pomaga leczyć ranne koty Klanu Wiatru podczas walki z Klanem Krwi. Ranne koty grupują się wokół niego, i zostaje też widziany gdy prowadzi te koty do zarośli aby im pomóc, wraz z Rozżarzoną Skórą, Paprotkową Łapą, Małą Chmurą i Mulistym Futrem.

Galeria

Błędy

  • W Tajemnica Żółtego Kła, zostało powiedziane że Kaszląca Łapa trenował z Cieknącą Łapą, chociaż jest starszy od mentora Cieknącej Łapy, Żółtego Kła.

Drzewo Genealogiczne

Rudy Pazur
 
Orlice Skrzydło
 
Zobacz Więcej

Kaszlący Pysk
 
Ryjówczy Pazur
 
Żytnia Łodyga

Rozdarte Ucho
 
Błotnisty Pazur