FANDOM

Kaszlący Pysk – były medyk Klanu Wiatru. Występuje w pierwszej serii Wojowników.

Uwaga spoiler! Treść poniżej zawiera szczegóły treści i/lub zakończeń zawartych w książkach.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin) Edytuj

Ogień i Lód Edytuj

Kiedy Ogniste Serce oraz Szara Pręga prowadzą Klan Wiatru z powrotem na ich terytorium po tym jak zostali wygnani przez Klan Cienia i ich krwiożerczego przywódcę, Złamanego Ogona, odpoczywają na farmie Kruczej Łapy i Jęczmienia. Podczas pobytu, Kaszlący Pysk widzi ciemne chmury koloru krwi, przez co niepokoi się. Kiedy zapytany przez resztę kotów, czy wszystko z nim w porządku, Kaszlący Pysk oświadcza, że ten dzień przyniesie niepotrzebną śmierć. Jego słowa przerażają Wysoką Gwiazdę, nawet gdy Ogniste Serce mówi, że nic takiego się nie stanie, a proroctwo prawdopodobnie może się wydarzyć w nieprzewidziany sposób i w innym czasie.Później ta wiadomość okazała się prawdziwa podczas przeprawy na terytorium Klanu Rzeki i bitwy między Klanem Pioruna, który chciał pomóc przejść dwóm wojownikom. Walka toczyła się w wąwozie. Biały Pazur, wojownik Klanu Rzeki, podczas potyczki z Szarą Pręgą niefortunnie spada ze stromego klifu, zabijając się i dopełniając proroctwa.Kaszlący Pysk widziany jest podczas bitwy między wszystkimi Klanami na terytorium Klanu Wiatru. Medyk leczy w tym czasie i pielęgnuje zranione koty.

Las Tajemnic Edytuj

Kaszlący Pysk się nie pojawia w Lesie Tajemnic, jednak jest wymieniony w liście Klanów.

Cisza przed burzą Edytuj

Kaszlący Pysk się nie pojawia w Ciszy przed burzą, jednak jest wymieniony w liście Klanów.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Kaszlący Pysk jest obok swojego przywódcy, Wysokiej Gwiazdy, kiedy Ogniste Serce prosi Klan Wiatru, by nie walczył z Klanem Pioruna. Medyk odchodzi, kiedy Ogniste Serce żąda audiencji u Wysokiej Gwiazdy. Kaszlący Pysk wygląda na nerwowego, gdyż boi się o bezpieczeństwo własnego Klanu.

Czarna Godzina Edytuj

*Wkrótce*

Wygląd Edytuj

Kaszlący Pysk to ciemnobrązowy, żółtooki kocur o krótkim ogonie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki