FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Ashfur PMV01:04

Ashfur PMV

Historia Jesionowego Futra zaanimowana przez Noodlers do piosenki Infinitesimal autorstwa Mother Mother.Więcej informacji: https://youtu.be/_x_CdAFSYLM https://www.youtube.com/watch?v=XlRqXYIlgtc

Jesionowe Futro – dawny uczeń Zakurzonej Skóry, jest w Klanie Pioruna. Jest bratem Paprotkowej Chmury.

Wygląd Edytuj

Jesionowe Futro to jasnoszary kocurek z ciemniejszymi plamkami. Ma ciemnoniebieskie oczy.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin) Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Jest jednym z kociąt urodzonych w Klanie Pioruna. Jego matką jest Brązowy Pysk. Ma także jedną siostrę i dwóch braci.

Ogień i Lód Edytuj

Wspomniane jest, że jedne z kociąt Brązowego Pyska umiera niedługo po urodzeniu mimo, iż było zdrowe. Wkrótce potem kolejny z braci Jesionka umiera przez zielony kaszel. Nigdy nie poznano imion dwóch braci. Kiedy Ogniste Serce przynosi Chmurkę do obozu Klanu Pioruna, prosi Brązowy Pysk, aby zaopiekowała się białym kociakiem. Na początku odmawia, lecz w końcu akceptuje to, choć niechętnie.

Brązowy Pysk zostaje karmicielką Chmurki, sprawiając, że Jesionek wraz ze swoim rodzeństwem mają przyszywanego brata. Po czuwaniu Piaskowej Burzy i Zakurzonej Skóry, zawiadamiają o zniknięciu trzech kociąt. Ogniste Serce i Piaskowa Burza szukają ich, znajdując Jesionka i Paprotki, jednak nie mogą znaleźć Chmurki. Po kilku kolejnych minutach poszukiwania okazało się, iż kociak samotnie udał się na polowanie. Udało mu się schwytać i zabić nornika.

Wkrótce potem kociaki ponownie znikają. Trzy kocięta poszły za patrolem Klanu Pioruna w nadziei, że wezmą udział w walce. Paprociowa Łapa (później Paprociowe Futro) musiał odprowadzić kocięta z powrotem do obozu, przez co nie brał udziału w bitwie z Klanem Rzeki i Klanem Cienia.

Cisza przed burzą Edytuj

Gdy on i jego siostra osiągają sześć księżyców  Błękitna Gwiazda oznajmia Ognistego Serca, który był nowym zastępcą, aby wybrać ich mentorów. Ogniste Serce wybiera Zakurzoną Skórę w nadziei, że stanie się bardziej odpowiedzialny i Ciemną Pręgę jako propozycje Żółtego Kła. Po tym, jak dostaje swojego mentora nowy uczeń  mruczy głośno i podąża za Zakurzoną Skórą. Jesionowa Łapa jest pierwszym uczniem Zakurzonej Skóry, a to oburzyło Piaskową Burzę, ponieważ Ogniste Serce wybrał Zakurzoną Skórę na mentora, a nie na nią.
Jesionowa Łapa później idzie na jego pierwszy patrol z Białą Burzą i Piaskową Burzą. Jesionowa Łapa pokazuje silną przyjaźń z Obłoczoną Łapą w tym tomie, a Obłoczona Łapa odwzajemnia ją, być może dlatego, że zostali wychowani razem.
Kiedy Obłoczona Łapa zaczyna podjadać jedzenie od Dwunożnych, Jesionowa Łapa wie o tym, ale z lojalności wobec swojego przyjaciela, nikomu o tym nie mówi. Później, po tym, gdy Ogniste Serce dowiaduje się, że Obłoczona Łapa został porwany przez Dwunożnych, Jesionowa Łapa idzie do Ognistego Serca, aby dowiedzieć się, co się stało, zmuszony przez Ciemną Pręgę. Ogniste Serce się boi ale uznał, że jeśli Ciemna Pręga chce się dowiedzieć, powinien zapytać samego siebie. Jesionowa Łapa przeprasza i dodaje, że jest ciekawy także. Kiedy Ogniste Serce wyjawia prawdę, Jesionowa Łapa staje się bardzo szalony i zdenerwowany.

Po tym Obłoczona Łapa zostaje uratowany przez Ogniste Serce, Piaskową Burzę, Jesionowa Łapa jest zwolennikiem faktu, że jest bezpieczny. Jesionowa Łapa uspokaja się i dotyka nosem przyjaciela. Pod koniec książki Jesionowa Łapa zostaje wybrany na spotkanie, gdzie Klan Pioruna dowiaduje się, że Tygrysi Pazur jest nowym liderem Klanu Cienia.

Niebezpieczna ŚcieżkaEdytuj

Przybrany brat Jesionowej Łapy - Obłoczona Łapa staje się wojownikiem i dostaje imię Obłoczony Ogon, mimo że Jesionowa Łapa i inni uczniowie są starsi. Błękitina Gwiazda odmawia ceremonii uczniów ze względu na niedawną paranoję i wojnę z Klanem Gwiazd. Wybiera Obłoczonego Ogona tylko dlatego, że ujawnił swój brak wiary w Klan Gwiazd. Z tego powodu Jesionowa Łapa i inni uczniowie są źli na przywódczynię.

Z niezadowoleniem, oznajmia pozostałym uczniom, że wszyscy powinni próbować dowiedzieć się, co kradnie ofiarę Klanu Pioruna w owym czasie; wtedy Błękitna Gwiazda musiałby uczynić z nich wojowników. Ciernista Łapa, Jesionowa Łapa i Paprotkowa Łapa odmawiają propozycji Prędkiej Łapy, ale Jasna Łapa zgadza się.

Po odkryciu śladu królików, Ogniste Serce i Obłoczony Ogon odkrywają, że matka Jesionowej Łapy, Brązowy Pysk, została zabita przez Tygrysią Gwiazdę, który chciał dać groźnym psom smak krwi kota. Jesionowa Łapa, Paprotkowa Łapa i Obłoczony Ogon odbywają pogrzeb. Wściekli i smutni, Jesionowa Łapa i Paprotkowa Łapa pytają zastępcy, czy mogą pomóc wyprowadzić psy do wąwozu, bo chcą zemsty w imieniu matki. Ogniste Serce zgadza się po przekonaniu Białej Burzy, a dwaj młodzi uczniowie prowadzą psy do kolejnego kota w kolejce, Piaskowej Burzy.

Novele Edytuj

Furia Tygrysiego Pazura Edytuj

Nie pojawia się oficjalnie, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Ciekawostki Edytuj

  • Jesionowe Futro był z Wiewiórczym Lotem ale z nim zerwała dla Jeżynowego Pazura. Gdy dowiedział się o kociętach Wiewiórczego Lotu (przybranych, ale jeszcze nikt o tym nie wiedział), złamało mu się serce.
  • Jesionowe Futro miał z Wiewiórczym Lotem kociętach, ale poroniła.
  • Jesionowe Futro miał iść do Mrocznej Puszczy, ale poszedł do Klanu Gwiazd dlatego że wcześniej był lojalny wobec swojego klanu.

Galeria Edytuj