FANDOM

Ashfur PMV01:04

Ashfur PMV

Historia Jesionowego Futra zaanimowana przez Noodlers do piosenki Infinitesimal autorstwa Mother Mother.Więcej informacji: https://www.youtube.com/watch?v=XlRqXYIlgtc

Jesionowa Łapa – uczeń Zakurzonej Skóry, jest w Klanie Pioruna.

Wygląd Edytuj

Jesionowa Łapa to jasnoszary kocurek z ciemniejszymi plamkami. Ma ciemnoniebieskie oczy.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin) Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Jest jednym z kociąt urodzonych w Klanie Pioruna. Jego matką jest Brązowy Pysk. Ma także jedną siostrę i dwóch braci.

Ogień i Lód Edytuj

Wspomniane jest, że jedne z kociąt Brązowego Pyska umiera niedługo po urodzeniu mimo, iż było zdrowe. Wkrótce potem kolejny z braci Jesionka umiera przez zielony kaszel. Nigdy nie poznano imion dwóch braci. Kiedy Ogniste Serce przynosi Chmurkę do obozu Klanu Pioruna, prosi Brązowy Pysk, aby zaopiekowała się białym kociakiem. Na początku odmawia, lecz w końcu akceptuje to, choć niechętnie.

Brązowy Pysk zostaje karmicielką Chmurki, sprawiając, że Jesionek wraz ze swoim rodzeństwem mają przyszywanego brata. Po czuwaniu Piaskowej Burzy i Zakurzonej Skóry, zawiadamiają o zniknięciu trzech kociąt. Ogniste Serce i Piaskowa Burza szukają ich, znajdując Jesionka i Paprotki, jednak nie mogą znaleźć Chmurki. Po kilku kolejnych minutach poszukiwania okazało się, iż kociak samotnie udał się na polowanie. Udało mu się schwytać i zabić nornika.

Wkrótce potem kociaki ponownie znikają. Trzy kocięta poszły za patrolem Klanu Pioruna w nadziei, że wezmą udział w walce. Paprociowa Łapa (później Paprociowe Futro) musiał odprowadzić kocięta z powrotem do obozu, przez co nie brał udziału w bitwie z Klanem Rzeki i Klanem Cienia.

Las Tajemnic

Pojawia się w książce jako jeden z uczniów i uczennic w Klanie Pioruna. Jego mentorem jest Zakurzona Skóra.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki