FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Ashfur PMV01:04

Ashfur PMV

Historia Jesionowego Futra zaanimowana przez Noodlers do piosenki Infinitesimal autorstwa Mother Mother.Więcej informacji: https://youtu.be/_x_CdAFSYLM https://www.youtube.com/watch?v=XlRqXYIlgtc

Jesionowe Futro – dawny uczeń Zakurzonej Skóry, jest w Klanie Pioruna. Jest bratem Paprotkowej Chmury.

Wygląd Edytuj

Jesionowe Futro to jasnoszary kocurek z ciemniejszymi plamkami. Ma ciemnoniebieskie oczy.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin) Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Jest jednym z kociąt urodzonych w Klanie Pioruna. Jego matką jest Brązowy Pysk. Ma także jedną siostrę i dwóch braci.

Ogień i Lód Edytuj

Wspomniane jest, że jedne z kociąt Brązowego Pyska umiera niedługo po urodzeniu mimo, iż było zdrowe. Wkrótce potem kolejny z braci Jesionka umiera przez zielony kaszel. Nigdy nie poznano imion dwóch braci. Kiedy Ogniste Serce przynosi Chmurkę do obozu Klanu Pioruna, prosi Brązowy Pysk, aby zaopiekowała się białym kociakiem. Na początku odmawia, lecz w końcu akceptuje to, choć niechętnie.

Brązowy Pysk zostaje karmicielką Chmurki, sprawiając, że Jesionek wraz ze swoim rodzeństwem mają przyszywanego brata. Po czuwaniu Piaskowej Burzy i Zakurzonej Skóry, zawiadamiają o zniknięciu trzech kociąt. Ogniste Serce i Piaskowa Burza szukają ich, znajdując Jesionka i Paprotki, jednak nie mogą znaleźć Chmurki. Po kilku kolejnych minutach poszukiwania okazało się, iż kociak samotnie udał się na polowanie. Udało mu się schwytać i zabić nornika.

Wkrótce potem kociaki ponownie znikają. Trzy kocięta poszły za patrolem Klanu Pioruna w nadziei, że wezmą udział w walce. Paprociowa Łapa (później Paprociowe Futro) musiał odprowadzić kocięta z powrotem do obozu, przez co nie brał udziału w bitwie z Klanem Rzeki i Klanem Cienia.

Cisza przed burzą Edytuj

Razem ze swoją siostrą Paprotką stają się uczniami, Paprotka dostaje Ciemną Pręgę jako swojego mentora, a on Zakurzoną Skórę.

Ciekawostki Edytuj

  • Jesionowe Futro Był z Wiewiórczym Lotem ale z nim zerwała dla Jeżynowego Pazura. Gdy dowiedział się o kociętach *przybranych ale jeszcze nikt o tym nie wiedział* Wiewiórczego Lotu złamało mu się serce
  • Jesionowe Futro miał z Wiewiórczym Lotem kociętach, ale poroniła
  • Jesionowe Futro miał iść do miejsca bez gwiazd ale poszedł do Klanu Gwiazd dlatego że wcześniej był lojalny dla swojego klanu.