FANDOM

Jeżynkowa Łapa – brązowy kociak, syn Tygrysiej Gwiazdy i Złotego Kwiatu.

Wygląd Edytuj

Jeżynek jest ciemnobrązowym pręgowanym kociakiem. Jest bardzo podobny do swojego ojca - Tygrysiej Gwiazdy. Ma bursztynowe oczy.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa Edytuj

Las Tajemnic Edytuj

W tej części na świat przychodzą dwa kocięta, Jeżynek i Brunatka. Są kociakami Tygrysiego Pazura i Złotego Kwiatu. Maluch w ogóle nie przypomina matki. Ma takie samo pręgowane futro, szerokie barki i głowę, a nawet niemal identyczny odcień bursztynowych oczu. Ogniste Serce obawia się, że mały może pójść w ślady ojca i zostać tak samo krwiożerczym kocurem. Ich matka chwilowo opiekuje się osieroconymi kociętami Srebrnego Strumienia, zanim Klan Rzeki odbiera je Klanowi Pioruna.

Cisza przed burzą Edytuj

Ogniste Serce nadal obawia się, że Jeżynek zostanie takim samym mordercą i zdrajcą jak jego ojciec. Mimo przekonania Złotego Kwiatu, że nie wolno winić młodych za zbrodnie ich rodzica, nie pomagają. Kocur nie umie spojrzeć na kociaka, nie myśląc o jego ojcu, ponieważ maluch miał pecha odziedziczyć po nim wygląd.

Następnie, kiedy pożar dociera do obozu Klanu Pioruna, Ogniste Serce i Żółty Kieł zdają sobie sprawę, że wśród kotów brakuje Łaciatej Skóry i Obciętego Ogona. Cofają się do obozu, by ratować starszych, ponieważ płomienie już szaleją w obozie. Żółty Kieł ratuje Obcięty Ogon, Ogniste Serce Łaciatą Skórę. Nagle zauważa małego Jeżynka uwięzionego na drzewie, którego korę już zaczynają lizać płomienie. Wojownik rzuca się na drzewo, i bierze kociaka w ostatnim momencie, chwilę później drzewo załamuje się, blokując wejście do legowiska medyka, tym samym odcinając drogę ucieczki Żółtemu Kłowi i Obciętemu Ogonowi. Nie dane jest im przeżyć pożar. Kiedy Ogniste Serce wraca do obozu po pożarze wraz z Szarą Pręgą, znajdują zwęglone zwłoki starszego. Szara Pręga idzie pochować byłego wojownika, natomiast Ogniste Serce spotyka jeszcze żywą medyczkę, która po krótkiej rozmowie z wojownikiem odchodzi do Klanu Gwiazdy. Ogniste Serce zaczyna przypuszczać, że ratując kociaka Tygrysiego Pazura poświęcił swą przyjaciółkę i zarazem medyczkę, Żółty Kieł.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Ogniste Serce nadal nie jest w stanie zmusić się do akceptacji młodego, zwłaszcza gdy on bawi się ze Śnieżkiem, wobec którego ma przewagę, mimo że jest młodszy. kiedy wojownik pyta się, co robią, Jeżynek odpowiada, że to tylko zabawa. Następnie główny bohater pyta się, dlaczego Śnieżek piszczy, na co otrzymuje odpowiedź, że biały kociak nie umie się bawić. Złoty Kwiat poucza małego, że kiedy ktoś piszczy, należy go wypuścić, a także mówi mu, że zachowuje się niegrzecznie wobec zastępcy. Jeżynek przeprasza Ogniste Serce i Śnieżka, a temu ostatniemu mówi, że podczas następnej zabawy to on może być liderem. Kiedy Rozżarzona Skóra przychodzi, aby obserwować Śnieżka, inne kociaki bawią się z nim, jednak Jeżynek i Brunatka mówią medyczce, że biały maluch nie umie się bawić. Złoty Kwiat zwierza się zastępcy, że wszyscy członkowie klanu patrzą na Jeżynka inaczej niż na resztę kociąt, ponieważ przypomina znienawidzonego zdrajcę, swojego ojca. Mówi mu, że on, jak i jego siostra szanują Ogniste Serce, szczególnie po uratowaniu Jeżynka z pożaru. Kociaki właśnie zbliżają się do stosu świeżej zwierzyny i kłócą się o to, kto pierwszy zaniesie pożywienie starszyźnie.

Kiedy Jeżynek upolował swoją pierwszą zdobycz, Złoty Kwiat jest dumna z syna, a mały mówi Ognistemu Sercu, że matka powiedziała, że będzie równie doskonałym łowcą jak jego ojciec. Maluch pyta się, czy może zanieść mysz Jednemu Oku, zastępca odpowiada, że starsza na pewno będzie zadowolona, a może nawet opowie młodemu jakąś historię.

Wkrótce Ciemna Pręga zabiera kociaki na spotkanie z ich ojcem do granicy z klanem Cienia. Nie zdaje sobie sprawy, że Ogniste Serce podąża za nim. Kiedy Tygrysia Gwiazda zamierza opowiedzieć młodym swoją historię o opuszczeniu Klanu Pioruna, Ogniste Serce wkracza na polanę oraz wysyła kocięta wraz z Ciemną Pręgą do obozu.

Niedługo Jeżynek i Brunatka stają się uczniami. Otrzymują nowe imiona i mentorów. Jeżynek od teraz nazywa się Jeżynowa Łapa i jego mentorem jest Ogniste Serce, natomiast Brunatka to od teraz Brunatna Łapa, a jej nauczycielem jest Paprociowe Futro.

Podczas pierwszego wyjścia poza obóz z nowym mentorem, Jeżynową Łapę prawie potrącił potwór Dwunożnych. Wkrótce mentor Jeżynowej Łapy musi wyjawić uczniom całą prawdę o ich ojcu. Brunatna Łapa znosi ją o wiele łatwiej niż jej brat, który jest zdenerwowany. Krzyczy, że to z tego powodu nikt w klanie mu nie ufa. Kiedy sfora zostaje wysłana przeciwko Klanowi Pioruna, Tygrysi Pazur pyta Ciemną Pręgę o swoje kocięta.

Czarna Godzina Edytuj

Zostaje wojownikiem i przyjmuje nowe imię, Jeżynowy Pazur.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki