FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Jasne Serce (ang. Brightheart), wcześniej Stracony Pysk (ang. Lostface) – ukochana Obłocznego Ogona. Należy do Klanu Pioruna. Posiada wielką bliznę przebiegającą przez cały pysk, ma także tylko jedno oko i ucho.

Kiedy Ognista Gwiazda zostaje przywódcą, zmienia jej imię na Jasne Serce, gdyż poprzednie boleśnie przypominało przeszłość.

Wygląd

Jasne Serce to biała kotka z rudym ogonem oraz rudymi łatami wzdłuż jej pleców. Jej sierść jest gruba i miękka. Posiada postrzępione uszy, a także wielką bliznę przebiegającą przez jej cały pysk, wykonaną przez psie pazury. Ma jedno niebieskie oko, gdyż drugiego brakuje oraz futro oderwane od tej strony.

Historia

Super Edycje

Sekret Żółtego Kła

W mangowej części tej książki na końcu, Jasna Łapa i Prędka Łapa widziani są, jak Ognista Serce mówi im, by sprawdzili kleszcze u starszyzny.

Misja Ognistej Gwiazdy

Ognista Gwiazda widzi Jasne Serce wychodzącą z żłobka, aby dołączyć do swojego partnera, Obłocznego Ogona, rozpromieniona i z swoim spuchniętym brzuchem i z kociętami jej i swojego partnera.

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Jasne Serce jest córką Oszronionego Futra i Lwiego Serca, ma troje rodzeństwa, jednak kocięta nie są wspomniane po imieniu. Później, gdy znikają, wszystkie koty Klanu myślą, że porwała je Żółty Kieł, jednak prawdziwym winowajca jest Podrapany Pysk, który również odpowiedzialny jest za śmierć Nakrapianego Liścia.

W poszukiwaniu kociąt pomaga im starszyzna z Klanu Cienia. Towarzyszy im patrol Klanu Pioruna, chcąc szybko odzyskać stracone kocięta. Wojownicy zgodzili się pomóc wypędzić Złamaną Gwiazdę. Grupa składa się z Żółtego Kła, Jesionowego Futra (Klan Cienia), Nocnej Skóry, Porannej Chmury, Białej Burzy, Ognistej Łapy, Szarej Łapy i Ciemnej Pręgi. Kocięta zostały odnalezione i wróciły z patrolem do obozu Klanu Pioruna.

Las Tajemnic

Jasna Łapa zostaje uczennicą raz ze swoim bratem, Ciernistą Łapą. Koteczka zostaje uczennicą Białej Burzy, zaś Ciernista Łapa – Mysiego Futra. Później Piaskowa Burza mówi, że Jasna Łapa wraz z bratem wyruszyli na polowanie z mentorami, z czego byli zachwyceni jak nigdy.

Po tym jak Klan Pioruna przeżył szok, dowiadując się o kociętach Szarej Pręgi, Jasna Łapa i Ciernista Łapa bawią się w udawaną walkę, podczas gdy Prędka Łapa na nich patrzy.

Niebezpieczna Ścieżka

Stracony Pysk pojawia się w Niebezpiecznej Ścieżce jako Jasna Łapa – młoda, piękna kotka, uczennica Białej Burzy. Jest najlepszą przyjaciółką Obłocznej Łapy. Gdy w lesie pojawiła się tajemnicza "sfora", Jasna Łapa i Prędka Łapa samotnie wyruszyli by ją odnaleźć i zasłużyć na miano wojownika. Nie przewidzieli jednak, że psy będą tak groźne. Prędka Łapa zginął, a Jasna Łapa została okaleczona na całe życie. Gdy cały Klan myślał, że kotka zginie, Błękitna Gwiazda, bliska szaleństwa, oznajmiła, że uczniom można nadać pośmiertne imię. Tak więc, Jasna Łapa zyskała imię Straconego Pyska. Jej imię miało być karą dla Klanu Gwiazdy za ich rzekome okrucieństwo wobec młodej kotki. Pomimo utraconego piękna, Obłoczny Ogon nie przestał jej lubić. Po jakimś czasie, gdy kotka wyzdrowiała, przyjaźń dwójki kotów przerodziła się w coś więcej.

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Omen Mglistej Gwiazdy

Ciekawostki

  • Na Facebooku Kate Cary mówi, że podoba jej się pomysł, iż ojcem Jasnego Serca może być Biała Burza.
  • Później jednak okazuje się, że ojcem Jasnego Serca jest Lwie Serce.
  • Jasne Serce szanuje brak wiary w Klan Gwiazdy przez Obłocznego Ogona.
  • Kate domyśla się, że Jasne Serce nie będzie miała swych ran w Klanie Gwiazdy.
  • Jasne Serce często omija jeziora, ponieważ nie chce widzieć swojego odbicia w wodzie.
  • Victoria Holmes myśli, że nawet gdyby Prędka Łapa żył, Jasne Serce wybrała by Obłocznego Ogona na swojego partnera.
  • Jej oryginalne angielskie "Brightheart" imię, w Niemieckim tłumaczeniu brzmi "Lightheart"
  • Wielu artystów rysuje ją z zielonymi oczami, chociaż tak naprawdę są one niebieskie.
  • W Ostatecznym Przewodniku jej oczy są bursztynowe.
  • Jasne Serce i jej siostra, Rozżarzona Skóra zostały uczennicami w wieku 5 księżyców.

Błędy

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Zobacz więcej

Łatana Skóra

Rudzikowe Skrzydło

Kędzierzawa Skóra

Długi Ogon
 
Krucza Łapa
 
Oszronione Futro
 
Zakurzona Skóra,
 
Zobacz więcej
 
Brązowy Pysk

Zobacz więcej

Zobacz więcej
 
Szczawiowy Ogon
 
Paprociowe Futro
 
Zobacz więcej
 
Rozżarzona Skóra
 
Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej
 
Ciernisty Pazur
 
Kwiecisty Upadek
 
Zobacz więcej

Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce
 
Ziarnista Łapa
 
Krecia Łapa

Zobacz więcej

Liliowe Serce
 
Śnieżny Gąszcz
 
Bursztynowy Księżyc
 
Zroszony Nos
 
Śnieżny Gąszcz
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Trzon
 
Śliwka
 
Orzeł
 
Muszla

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Paprotkowa Piosenka
 
Szczawiowa Pręga
 
Miodowa Paproć
 
Jagodowy Nos
 
Makowy Mróz
 
Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Piosenka
 
Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka

Kreci Wąs
 
Wiśniowy Upadek

Filmy

「WARRIORS」Brightheart You Decide - PMV

「WARRIORS」Brightheart You Decide - PMV