FANDOM

Janowcowa Łapa – uczeń Klanu Wiatru. Został zabity przez Tygrysią Gwiazdę.

Wygląd Edytuj

Janowcowa Łapa jest rudo-białym pręgowanym kotkiem o jasno zielonych oczach.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa

Ogień i Lód Edytuj

Pojawia się gdy Ogniste Serce i Szara Pręga odnajdują Klan Wiatru by sprowadzić ich na swoje terytorium. Jest wtedy małym kociakiem i jego matką jest Poranny Kwiat. Ogniste Serce pomaga matce go nieść.

Cisza przed burzą Edytuj

Pojedynczy Wąs mówi Ognistemu Sercu że kociak Porannego Kwiata został uczniem, obecnie Janowcowa Łapa, i to było jego pierwsze zgromadzenie. Ogniste Serce zauważa to że, nawet jeśli nie trenował długo, jego mięśnie były dobrze rozwinięte pod jego skórą jak u innych uczniów.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Ogniste Serce ponownie zauważa na zgromadzeniu Pojedynczego Wąsa który przedstawia Janowcową Łapę, którego Ogniste Serce pamiętał przedtem. Janowcowa Łapa nieśmiało mówi Ognistemu Sercu że Poranny Kwiat opowiadała mu, jak go nosił. Ogniste Serce żartobliwie mówi, że był zadowolony, że nie będzie musiał nosić Janowcową Łapę teraz, i że jeśli już dorośnie, musiałby dołączyć do Klanu Lwa. Janowcowa Łapa mrucząc szczęśliwie w odpowiedzi.

Czarna Godzina Edytuj

Ogniste Serce, teraz Ognista Gwiazda, jest nowym przywódcą Klanu Pioruna, widzi Janowcową Łapę i Pojedynczego Wąsa osiadając wokół Wielkiej Skały, aby porozmawiać z Piaskową Burzą.

Kiedy Klan Pioruna idą pomóc Klanu Wiatru kiedy zostali zaatakowani przez Klan Tygrysa, Ognista Gwiazda zauważa Poranny Kwiat przykucniętą nad martwym uczniem z po wyrwanego rudo-białego futra. Żałując ku jego przerażeniu, Ognista Gwiazda zauważył że to był Janowcowa Łapa.

Później, w swoim śnie, widzi nowo przybyłego ucznia w Klanie Gwiazd.

Ciekawostki Edytuj

  • Kate potwierdziła to że ojcem Janowcowej Łapy nie był Wysoka Gwiazda.
  • Jest potomkiem Wietrznej Gwiazdy.

Błędy Edytuj

  • Został błędnie przedstawiony jako brązowy.