FANDOM

Uwaga!

Nie mogę żyć jako wojownik. Ale zawsze będę cię pamiętał. Pokazałeś mi życie o jakim śniłem. Ale teraz wiem gdzie naprawdę należę.

—Jake do Wysokiego Ogona w Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Jake – był kotem domowym. Syn Crystal, brat Ferris i Whiskers. Pojawia się w m.in. Zemście Wysokiej Gwiazdy, Wyborze Sosnowej Gwiazdy i w Ostatecznym Przewodniku.

Ojciec Ognistej Gwiazdy, Księżniczki, Rubinki, Skarpetka i Bicza, partner Nutmeg, miał też inną partnerkę Pigwę. Najlepszy przyjaciel Wysokiego Ogona - wojownika Klanu Wiatru, później przywódcy.

W Wyborze Sosnowej Gwiazdy zaprzyjaźnił się z głównym i tytułowym bohaterem.

Wygląd

Jake to pulchny, puszysty rudy kocur o płomiennej, miękkiej, gęstej i jedwabistej pręgowanej sierści. Ma intensywnie zielone oczy i nacięcie na jedynym z uszu.

Historia

Super Edycja

Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Jake jest wprowadzony po raz pierwszy gdy Wysoki Ogon znajduje go z psem który przypierał go do muru gdzieś u dwunożnych. Wysoki Ogon skoczył na plecy psa, dając szanse dla Jake aby wygrać walkę. Gdy pies uciekł Jake poznaje Wysokiego Ogona który jest kotem z klanu, ale pomylił go z Klanem Pioruna, nie wiedząc że jest więcej klanów niż tylko jeden. Wysoki Ogon opuszcza Jake z ostrzeżeniem aby w przyszłości uważał na psy.

Oddzielna Manga

Bicz: Początek Legendy

Wspomina się go krótko, choć nie z imienia, gdy Pigwa patrzy na zdjęcie Jake'a i mruczy pod nosem, że to dziwne, że ani Rubinka, Skarpetek i Mały nie mają jego rudego futra ale widzi w nich tego samego ducha jak on.

Nie jest wymieniony przez Pigwę z imienia, gdy Mały pyta ją czy wie coś o lesie. Mówi, że jego ojciec był tam kilka razy i mówił jej o tym, i że nie były mu straszne koty mieszkające w nim.

Przewodnik po Terenie

Ostateczny Przewodnik

Jake'a po raz pierwszy wspomniano na stronie Sosnowej Gwiazdy. Sosnowa Gwiazda zaprzyjaźnił się z pieszczochem, który zainteresował się klanami i podróżował wraz z Wysokim Ogonem.

Na stronie Ognistej Gwiazdy jest wspomniane, że ojcem przywódcy jest Jake, pieszczoch, po którym kocur odziedziczył fascynację lasem i dzikimi kotami, które w nim mieszkają.

Jake odgrywa ważną rolę na stronie Wysokiej Gwiazdy. Wysoki Ogon wpadł na Jake'a kiedy szukał włóczęgów, Wróbla, Bess, Algernona, Reeny i Kreta, ale najbardziej Wróbla, bo wierzył ze włóczęga zabił jego ojca.

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Kiedy Ognista Łapa mówi do Żółtego Kła, że jego rodzice to koty domowe, potwierdzając, podejrzenia starszej kotki, odnośnie dziedzictwa Ognistej Łapy. Nie jest jednak wymieniony z imienia, jedynie wspomniany. On i Nutmeg.

Ciekawostki

  • Na facebooku Vicky stwierdziła, że Jake został zabity, kiedy został uderzony przez meteoryt, siedząc na płocie. Jednak później wyjaśniła, że ​​to był żart.
  • Kate uważa, że ​​Wysoka Gwiazda wychodzi z Klanu Gwiazdy, aby odwiedzić Jake'a.
  • Serce Wysokiej Gwiazdy zawsze należało do "jego Jake'a".
  • W głowie Kate widzi Wysoką Gwiazdę i Jake'a jako partnerów. Jednak w głowie wydawców są ''dobrymi przyjaciółmi''.
    • Vicky powiedziała również, że o ile chodzi o nią, Jake i Wysoka Gwiazda byli zakochani w sobie.
  • Vicky nie myśli, że Jake został zabity przez Bicza.

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Szablon:Drzewo Ognistej Gwiazdy