FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Nie mogę żyć jako wojownik. Ale zawsze będę cię pamiętał. Pokazałeś mi życie o jakim śniłem. Ale teraz wiem gdzie naprawdę należę.

—Jake do Wysokiego Ogona w Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Jake – jest kotem domowym, posiada Dwunożnych właścicieli. Razem z Nutmeg są rodzicami Ognistej Gwiazdy i Księżniczki.

Wygląd

Jake to puszysty, rudy kocur o płomiennej, miękkiej, gęstej, jedwabistej sierści. Ma jasne, intensywnie zielone oczy oraz głębokie nacięcie na jednym z uszu.

Historia

Super Edycja

Zemsta Wysokiej Gwiazdy

Jake jest wprowadzony po raz pierwszy gdy Wysoki Ogon znajduje go z psem który przypierał go do muru gdzieś u dwunożnych. Wysoki Ogon skoczył na plecy psa, dając szanse dla Jake aby wygrać walkę. Gdy pies uciekł Jake poznaje Wysokiego Ogona który jest kotem z klanu, ale pomylił go z Klanem Pioruna, nie wiedząc że jest więcej klanów niż tylko jeden. Wysoki Ogon opuszcza Jake z ostrzeżeniem aby w przyszłości uważał na psy.

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Kiedy Ognista Łapa mówi do Żółtego Kła, że jego rodzice to koty domowe, potwierdzając, podejrzenia starszej kotki, odnośnie dziedzictwa Ognistej Łapy. Mimo, że nie jest nazwany i wspomnienie o Jake'a i jego partnerki Nutmeg.

Ciekawostki

  • Na facebooku Vicky stwierdziła, że Jake został zabity, kiedy został uderzony przez meteoryt, siedząc na płocie. Jednak później wyjaśniła, że ​​to był żart.
  • Kate uważa, że ​​Wysoka Gwiazda wychodzi z Klanu Gwiazdy, aby odwiedzić Jake'a.
  • Serce Wysokiej Gwiazdy zawsze należało do "jego Jake'a".
  • W głowie Kate widzi Wysoką Gwiazdę i Jake'a jako partnerów. Jednak w głowie wydawczyni są "Dobrymi Przyjaciółmi"
    • Vicky powiedziała również, że o ile chodzi o nią, Jake i Wysoka Gwiazda byli zakochani w sobie.
  • Vicky nie myśli, że Jake został zabity przez Bicza.

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Szablon:Drzewo Ognistej Gwiazdy