FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Krew nie jest wszystkim. Lojalność jest wszystkim. A Krucza Łapa był dla mnie bardziej lojalny, niż mógłbyś być przez sto wcieleń.

—Jęczmień do Trąbki i Skoczka w Serce Wojownika

Jęczmień (ang. Barley)– samotnik, przyjaciel Kruczej Łapy, Ognistego Serca i Szarej Pręgi. Mieszka w gospodarstwie, nieopodal lasu. Niegdyś członek Klanu Krwi. Dawny przyjaciel Błękitnej Gwiazdy.

Wygląd

Jęczmień jest niskim czarno-białym kocurem. Ma pulchny brzuch, duże łapy, szeroki pysk i szerokie ramiona oraz błyszczące, niebieskie oczy.

Historia

Super Edycje

Wizja Ćmiego Lotu

Chociaż nie został wymieniony, Ćmi Lot otrzymuje wizję w której widzi, jak Jęczmień rozpaczliwie walczy z Tygrysim Pazurem. Ćmi Lot próbuje zapytać dwa walczące koty, dlaczego nie pomagają Błękitnej Gwieździe, kiedy ona umiera, ale kocury go nie słyszą.

Sekret Żółtego Kła

Jęczmień znajduje się w grupie medyków, którzy podróżują do Księżycowego Kamienia. Wspomina, że niedawno przeprowadził się do stodoły, która obfituje w pożywienie i zaprasza tam inne koty. Jeden z kotów uprzejmie mu odmawia, argumentując, że nie mają czasu. Mówi również samotnikowi, że mogą zatrzymać się w drodze powrotnej.

Misja Ognistej Gwiazdy

Jęczmień pojawia się, gdy Ognista Gwiazda postanawia odwiedzić Księżycowy Kamień. W stodole cieszy się ze spotkania wraz z Kruczą Łapą. Jęczmień oferuje Ognistej Gwieździe schronienie i jedzenie, ale rudy kot odmawia, mówiąc, że w drodze do Księżycowego Kamienia nie wolno mu jeść. Później Jęczmień wychodzi ze stodoły i zostawia Ognistą Gwiazdę i Kruczą Łapę sam na sam. Następnie wraz z Kruczą Łapą żegna się z Ognistą Gwiazdą.

Ciekawostki

  • Jęczmień jest starszy od Kruczej Łapy o dwa lata.
  • Vicky uważa, że Jęczmień nie trafi do Klanu Gwiazdy kiedy umrze, ponieważ w ich nie wierzy. Kate myśli jednak, że będzie żył na obrzeżach Klanu Gwiazd.
  • Kiedyś należał do Klanu Krwi.

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Nieznane Koty

Jęczmień
 
Fiołek
 
Trąbka
 
Skoczek

Pieca Sadzawka
 
Piękny Liść
 
Lulu
 
Łatek