FANDOM

Uwaga!

Gołębie Skrzydło (ang. Dovewing) – kotka, pojawiająca się w seriach Moc Trójki, Omen Gwiazd i Wizje Cieni.

Jest kotem z przepowiedni, danej Ognistej Gwieździe przez Niebiańskiego Obserwatora.

Dawniej wojowniczka Klanu Pioruna, obecnie karmicielka Klanu Cienia.

Jest reinkarnacją starożytnej kotki, Skrzydła Gołębia.

Wygląd

Gołębie Skrzydło jest blado, dymno-szarą kotką o niebieskich oczach.[1]

Historia

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Gołębie Skrzydło razem z Sójczym Piórem i Lwim Płomieniem, straciła moc po wypełnieniu przepowiedni.

Cień Tygrysiego Serca

Gołębie Skrzydło widzimy po raz pierwszy, kiedy Tygrysie Serce spotyka się z nią. Mówi mu, że oczekuje kociąt i ma wizje. Po tym, mówi mu, że uważa, że muszą odejść od swoich klanów i wychować ich kocięta, gdzie indziej. Kiedy Tygrysie Serce wydaje się być niepewny, co do tego pomysłu i reaguje negatywnie, odchodzi. Później sama odchodzi od Klanu Pioruna.

Moc Trójki

Wschód Słońca

Ona i jej siostra Bluszczyk, rodzą się dla Białego Skrzydła i Brzozowego Upadku w środku porze nagich liści.

Wiedząc, że jedna z sióstr, może być częścią przepowiedni, będąc rodziną Ognistej Gwiazdy, Sójcze Pióro i Lwi Płomień obserwują je uważnie.

Omen Gwiazd

Czwarty Uczeń

Gołąbek jest po raz pierwszy pokazana jako kociak, zwiedzający legowisku uczniów. Kiedy Sójcze Pióro je łapie, Gołąbek i Bluszczyk niewinnie mówią mu, że po prostu wybierają dobre miejsce na swoje gniazdo i, że będą robić wszystko razem jako uczniowie, ale Sójcze Pióro przypomina, że nie mogą robić wszystkiego, razem na zawsze.

Przewodnik po Terenie

Bitwy Klanów

Po tym jak Trzmiela Łapa nauczył się techniki Błyskawicznego Biegu, od swojego mentora, jest bardzo chętny by pokazać nowo nauczony ruch, Gołębiej Łapie i Bluszczowej Łapie.

Ostateczny Przewodnik

Wspomniano o tym na stronie Jasnego Serca i Obłocznego Ogona, że Białe Skrzydło, urodziła Gołębie Skrzydło i Bluszczową Sadzawkę, które odegrały kluczową i istotną rolę, ratując Klany z Ciemnego Lasu.

Nowele

Omen Mglistej Gwiazdy

Nie pojawia się oficjalnie w Omenu Mglistej Gwiazdy, ale jednak znajduje się w spisie Klanów.

Ciekawostki

  • Ma krew kota domowego, ponieważ jej dziadek, Obłoczny Ogon, urodził się jako kot domowy.
  • Kate powiedziała, że po wydarzeniach w Ostatniej Nadziei, Gołębie Skrzydło wybrała Trzmielą Pręgę jako swojego partnera, ponieważ Trzmiela Pręga był bardziej rozsądną opcją i związek z kotem z innego klanu, nie jest rozsądnym pomysłem. Jednak wkrótce zakończyła związek z Trzmielą Pręgą. Vicky powiedziała, że rozstali się z sobą, z powodu ciągłych uczuć Gołębiego Skrzydła do Tygrysiej Gwiazdy.
  • Kate myśli, że Gołębie Skrzydło "po prostu nie czuła tego czegoś, będąc z Trzmielą Pręgą" i widziała go bardziej jako przyjaciela niż partnera. Później stwierdziła, że Gołębie Skrzydło uważa, że Trzmiela Pręga zasługuje na lepszą partnerkę, która będzie kochać go bardziej niż ona.
  • Zostało powiedziane, że Gołębie Skrzydło będzie mieć innego partnera, co zostało później potwierdzone. Ostatecznie został nim Tygrysia Gwiazda.
  • Moc Gołębiego Skrzydła polegała na tym, że mogła ona zobaczyć miejsca i koty, znajdujące się daleko poza zasięgiem jej wzroku, jednak straciła swój dar po wypełnieniu swojej przepowiedni.
  • Kate myśli, że Gołębie Skrzydło potajemnie marzy o byciu kotem domowym, aby mogła po prostu odpocząć przed ciepłym kominkiem i nie mieć zmartwień.
  • Kate powiedziała, że powód, dlaczego Gołębie Skrzydło tak lubi Tygrysią Gwiazdę, jest to, że jest tym wszystkim o czym marzy i czego pragnie - lojalnym, uprzejmy, o dobrych intencjach wojownikiem, chcącym wszystkiego co najlepsze dla swojego Klanu i ciężko przykładającym się do swoich działań.
  • Gołębie Skrzydło jest reinkarnację starożytnej kotki o imieniu Skrzydło Gołębia. Pierwotnie, te dwie nie były bezpośrednio ze sobą połączone, jednak książce Znak Księżyca zostało to oficjalnie potwierdzone.
  • Zostało również powiedziane, że Gołębie Skrzydło, Lwi Płomień i Sójcze Skrzydło pójdą do Klanu Gwiazdy po śmierci, a ich duszę nie staną się kotami, którymi były przed reinkarnacją.

Błędy

  • Trudno było stwierdzić jaki naprawdę miała kolor oczu, w książkach jest opisywana z niebieskimi, zielonymi i złotymi oczami. Nastąpiło przez to zamieszanie wśród fanów, jakie jej oczy są naprawdę. Kate jednak potwierdziła, że oczy Gołębiego Skrzydła są niebieskie.

Galeria

Źródła

  1. Potwierdzone na Kate na blogu