FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Disambig Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia słowa – Gołębie Skrzydło

Gołębie Skrzydło (ang. Dovewing) – kotka, pojawiająca się w seriach Moc Trójki, Omen Gwiazd i Wizje Cieni.

Jest kotem z proroctwa, danego Ognistej Gwieździe przez Klan Gwiazdy.

Dawniej wojowniczka Klanu Pioruna, obecnie karmicielka Klanu Cienia.

Jest reinkarnacją starożytnej kotki Miękkiej Łapy, Gołębiego Skrzydła.

Wygląd

Gołębie Skrzydło jest blado dymno-szarą kotką o niebieskich oczach.

Historia

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Gołębie Skrzydło razem z Sójczym Piórem i Lwim Płomieniem, straciła moc po wypełnieniu proroctwa.

Cień Tygrysiego Serca

Gołębie Skrzydło widzimy po raz pierwszy, kiedy Tygrysie Serce spotyka się z nią. Mówi mu, że oczekuje kociąt i ma wizje. Po tym, mówi mu, że uważa, że muszą odejść od swoich klanów i wychować ich kocięta, gdzie indziej. Kiedy Tygrysie Serce wydaje być niepewny co do tego pomysłu i reaguje negatywnie i odchodzi. Później sama odchodzi od Klanu Pioruna.

Moc Trójki

Wschód Księżyca

Ona i jej siostra Bluszcz, rodzą się dla Białego Skrzydła i Brzozowego Upadku w środku porze nagich liści.

Wiedząc, że jedna z sióstr, może być częścią nowego proroctwa, będąc rodziną Ognistej Gwiazdy, Sójcze Pióro i Lwi Płomień obserwują je uważnie.

Omen Gwiazd

Czwarty Uczeń

Gołąb jest po raz pierwszy pokazana jako kociak, szpiegowany w Legowisku uczniów. Kiedy Sójcze Pióro je łapie, Gołąb i Bluszcz niewinnie mówią mu, że po prostu wybierają dobre miejsce na swoje gniazdo i że robią wszystko razem jako uczniowie, ale Sójcze Pióro przypomina, że nie mogą robisz wszystko, razem na zawsze.

Przewodnik po Terenie

Bitwy Klanów

Po tym jak Trzmielowa Łapa nauczył się techniki Błyskawicznego Biegu, od swojego mentora, jest bardzo chętny by pokazać nowo nauczony ruch, Gołębiej Łapie i Bluszczowej Łapie.

Ostateczny Przewodnik

Wspomniano o tym na stronie Jasnego Serca i Obłocznego Ogona, że Białe Skrzydło, urodzi Gołębie Skrzydło i Bluszczową Sadzawkę, które odegrały kluczową i istotną rolę, ratując Klany z Ciemnego Lasu.

Nowele

Omen Mglistej Gwiazdy

Nie pojawia się oficjalnie w Omenu Mglistej Gwiazdy, ale jednak znajduje się w spisie Klanów.

Ciekawostki i błędy

  • Ma krew kota domowego, ponieważ jej dziadek Obłoczny Ogon urodził się jako kot domowy.
  • Kate powiedziała, że po wydarzeniach w Ostatniej Nadziei, Gołębie Skrzydło wybrała Trzmielową Pręgę jako swojego partnera, ponieważ Trzmielowa Pręga był bardziej rozsądną opcją i związek z kotem z innego klanu, nie jest rozsądnym pomysłem. Jednak wkrótce zakończyła związek z Trzmielą Pręgą. Vicky powiedziała, że rozstali się z sobą, z powodu ciągłych uczuć Gołębiego Skrzydła do Tygrysiej Gwiazdy.
  • Kate myśli, że Gołębie Skrzydło "po prostu nie czuła tego czegoś, będąc z Trzmielą Pręga" i widziała go bardziej jako przyjaciela niż partnera. Później stwierdziła, że Gołębie Skrzydło uważa, że Trzmiela Pręga zasługuje na lepszą partnerkę, która będzie kochać go bardziej niż ona.
  • Zostało powiedziane, że Gołębie Skrzydło będzie mieć innego partnera, co zostało później potwierdzone. Ostatecznie został nim Tygrysia Gwiazda.
  • Moc Gołębiego Skrzydła polegała na tym, że mogła ona zobaczyć miejsca i koty, znajdujące się daleko poza zasięgiem jej wzroku, jednak straciła swój dar po wypełnieniu swojego proroctwa.
  • Kate myśli, że Gołębie Skrzydło potajemnie marzy o byciu kotem domowym, aby mogła po prostu odpocząć przed ciepłym kominkiem i nie mieć zmartwień.
  • Kate powiedziała, że powód, dlaczego Gołębie Skrzydło tak lubi Tygrysią Gwiazdę, jest to, że ''jest tym wszystkim o czym marzy i czego pragnie" - lojalnym, uprzejmy, o dobrych intencjach wojownikiem, chcącym wszystkiego co najlepsze dla swojego Klanu i ciężko przykładającym się do swoich działań.
  • Gołębie Skrzydło jest reinkarnację starożytnej kotki o imieniu również Gołębie Skrzydło. Pierwotnie, te dwie nie były bezpośrednio ze sobą połączone, jednak książce Znak Księżyca zostało to oficjalnie potwierdzone.
  • Zostało również powiedziane, że Gołębie Skrzydło, Lwi Płomień, Sójcze Skrzydło i Rozżarzone Serce pójdą do Klanu Gwiazdy po śmierci, a ich duszę nie staną się kotami, którymi były przed reinkarnacją.
  • Oczy Gołębiego Skrzydła były opisywane w różnych kolorach, w innych książkach, co sprawiło, że fani zaczęli rysować ją z tęczowymi oczami.
  • Kate twierdzi, że oczy Gołębiego Skrzydła są zielone, jednak Vicky wyobraża ją sobie w złotych.
  • Istnieję teoria, że to Jesionowe Futro jest prawdziwym ojcem Gołębiego Skrzydła i Bluszczowej Sadzawki. Jednak po jego śmierci Białe Skrzydło wmówiła klanowi, że to Brzozowy Upadek jet ich ojcem, aby jej kocięta nie miały nieprzyjemności w klanie przez swoje pochodzenie. Teoria została wymyślona przez fanów i nigdy tak naprawdę nie została potwierdzona.
Dovewing.loner
Dovewing.warrior

Drzewo Genealogiczne

Crystal
 
Mocha

Ferris
 
Whiskers
 
Nutmeg

Jake

Pigwa

Zobacz więcej
 
Nieznany
 
Księżniczka
 
Nienazwany
 
Ognista Gwiazda
 
Piaskowa Burza
 
Zobacz Więcej
 
Bicz
 
Skarpetek
 
Rubinka

Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Cztery kocięta
 
Zobacz więcej
 
Jeżynowa Gwiazda
 
Wiewiórczy Lot
 
Liściasta Sadzawka
 
Wronie Pióro
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej

Olchowe Serce
 
Roziskrzona Skóra
 
Mleczyk
 
Jałowiec
 
Ostrokrzewiowy Liść
 
Sójcze Pióro
 
Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce

Bursztynowy Księżyc
 
Śnieżny Gąszcz
 
Liliowe Serce
 
Zobacz więcej
 
Zroszony Nos
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Pieśń

Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Pieśń

Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka

Galeria