FANDOM

44909-200

Dwunożni to określenie, jakim koty z klanów nazywają ludzi. Dwunożni różnią się bardzo od siebie pod względem wyglądu, ale wszyscy chodzą na dwóch cienkich kończynach. Każdy z nich ma włosy na głowie, które różnią się od siebie długością, ale mogą być bardzo długie, dwoje oczy skierowanych do przodu, usta wypełnione wieloma tępymi zębami, a także dwie górne kończyny zakończone palcami, które służą do podnoszenia przedmiotów.

Dwunożni różnią się od siebie kolorem skóry oraz włosów, od bardzo jasnego do niemal czarnego.

Podstawowe wiadomości Edytuj

Dwunożni to wysokie stworzenia, które mogą zdejmować skórę pomagającą utrzymać ciepło. Mają grubą sierść na głowie, czasem również na twarzy. Pozostają w miejscach zwanych "Miejscami Dwunożnych", gdzie opiekują się kotkami domowymi, psami i innymi zwierzętami. Czasem jeżdżą w brzuchach potworów oraz na grzbietach koni. Żyją w dużych, prostokątnych gniazdach z twardymi dachami i podłożem. Ich siedziby są otoczone ogrodami i ogrodzeniami.

Koty mieszkające w lesie umieją wytłumaczyć sobie swoje gesty, intencje i przyzwyczajenia, jednak nie są w stanie zinterpretować zachowań Dwunożnych.

Język Edytuj

Język Dwunożnych to dla kotów mieszkających w klanach złowieszczy bełkot, chociaż niektóre koty domowe zdają się rozumieć niektóre ich wypowiedzi. Na przykład Rdzawy, Księżniczka i Sasha znają swoje imiona nadane im przez Dwunożnych, a także nazwiska ich właścicieli. Ponadto niektóre koty domowe najwyraźniej znają określenia Dwunożnych używane do nazywania przedmiotów i określeń związanych z ludźmi, np. nazwy pomieszczeń w ich domach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki