FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Długi Ogon – były wojownik Klanu Pioruna. Kiedyś także zwolennik Tygrysiej Gwiazdy. Musiał przejdź do starszyzny, z powodu pogarszające się wzroku.

Wygląd Edytuj

Długi Ogon jest szczupłym, jasnobrązowym kocurem z ciemnymi pręgami. Ma niesamowicie długi ogon, stąd jego imię. Jego ucho ma nacięcie w kształcie litery "V". Jest to pamiątka po z pojedynku z Rdzawym. Posiada niebieskie oczy.

Historia Edytuj

Super Edycja

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Długi Ogon jest pokazany podczas walki z Rdzawym na końcu książki, gdzie jest ekskluzywna kontynuacja mangi.

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Wiewiórczy Lot wspomina, że pogoda jest zbyt podobna do tej nocy, gdy Długi Ogon został zabity przez spadające drzewo.

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Jest wojownikiem, których prorokuje walkę o honor z Rdzawym, których pojawia się w Klanie. Rozrywa mu obrożę, a on staje się uczniem.

Nowe Proroctwo

Wschód Księżyca

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów. Jest od pośrednio wspomniany, gdy starsi wzięli ciało Pstrokatego Ogona, aby mogła być pochowana.

Novele

Życzenie Liściastej Sadzawki

Jest wspomniany, Długi Ogon musiał przejść do starszyzny jako starszy, z powodu pogarszającego się wzroku.

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Omen Mglistej Gwiazdy

Ciekawostki Edytuj

  • Długi Ogon miał trzech uczniów, nie żaden z nich nie został wojownikiem (gdy Długi Ogon był ich mentorem).
  • Vicky mówi, że nic nie czuje do Mysiego Futra, są po prostu dobrymi przyjaciółmi.
  • Został tak nazwany z powodu jego długiego ogona i wiedział od początku, jakie będzie jego imię, gdy zostanie wojownikiem.
  • Kate opisała ogon Długiego Ogona nie jako strasznie długi, tylko elegancki
  • Jest przypadkowo nazwany Długa Pręga w ,,Kodeksie Klanów''.
  • Ma krew Klanu Nieba przez Łaciatą Skórę.
☆ Longtail PMV - Mt03:11

☆ Longtail PMV - Mt. Washington

Historia Długiego Ogona zaanimowana przez Xishka do muzyki Local Natives Autorstwa Mt. Washington.Więcej Informacji: https://www.youtube.com/watch?v=ciTqUbJ4v1o