FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Nigdy nie wyglądał na zmęczonego. Zawsze pierwszy i gotowy pójść dalej.Nigdy nie bał się tego, co nas czeka.

Mysie Futro do Pięknisia o Długim Ogonie w Zanikające Echa

Długi Ogon (ang. Longtail) dawny wojownik Klanu Pioruna. Kiedyś także zwolennik Tygrysiej Gwiazdy. Musiał przejść do starszyzny z powodu pogarszające się wzroku. Po śmierci trafił do Klanu Gwiazdy.

Syn Łaciatej Skóry i Rudzikowego Skrzydła.

Wygląd

Długi Ogon jest szczupłym, jasnobrązowym kocurem z ciemnymi pręgami. Ma niesamowicie długi ogon, stąd jego imię. Jego ucho ma nacięcie w kształcie litery "V". Jest to pamiątka po z pojedynku z Rdzawym. Posiada niebieskie oczy.

Historia

Super Edycja

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Długi Ogon jest pokazany podczas walki z Rdzawym na końcu książki, została zamieszczona ekskluzywna kontynuacja mangi.

Misja Ognistej Gwiazdy

Długi Ogon poluje na królika, który odwraca się i drapie jego oczy swoimi brudnymi pazurami. Jego ślepia zostają zainfekowane, a Rozżarzona Skóra nie może uratować jego oczu. Długi Ogon początkowo martwi się, że nie będzie miał miejsca w swoim klanie z powodu swojej ślepoty, ale Ognista Gwiazda zapewnia go, że zawsze będzie miał miejsce w Klanie Pioruna, gdy będzie widział, czy też nie. Długi Ogon ignoruje przywódcę, mówiąc, że równie dobrze mogą wyrzucić go w lesie dla lisa. Ognista Gwiazda wpada w gniew i mówi mu, że to się nie stanie, dopóki będzie on przywódcą klanu. Długi Ogon, teraz oślepiony, mieszka ze starszymi. Jego uczeń, Okopcona Łapa, otrzymuje Ciernistego Pazura jako zastępczego mentora.

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Wiewiórczy Lot wspomina, że pogoda jest zbyt podobna do tej nocy, gdy Długi Ogon został zabity przez spadające drzewo.

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz

Jest wojownikiem, których prowokuje walkę o honor z Rdzawym, który pojawia się w Klanie. Długi Ogon rozrywa mu obrożę. Rdzawy zostaje uczniem.

Nowe Proroctwo

Wschód Księżyca

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów. Jest pośrednio wspomniany, gdy starsi wzięli ciało Pstrokatego Ogona, aby mogła być pochowana.

Nowele

Życzenie Liściastej Sadzawki

Jest wspomniany. Długi Ogon musiał przejść do starszyzny jako starszy, z powodu pogarszającego się wzroku.

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Omen Mglistej Gwiazdy

Ciekawostki

  • Miał on prawdopodobnie chwilową depresję, gdy stracił wzrok.
  • Vicky mówi, że nic nie czuje do Mysiego Futra, są po prostu dobrymi przyjaciółmi.
  • Został tak nazwany z powodu jego długiego ogona i wiedział od początku, jakie będzie jego imię, gdy zostanie wojownikiem.
  • Kate opisała ogon Długiego Ogona nie jako strasznie długi, tylko elegancki
  • Jest przypadkowo nazwany Długa Pręga w ,,Kodeksie Klanów''.
  • Ma krew Klanu Nieba przez Łaciatą Skórę.
  • Su sądzi, że mógł mieć rodzeństwo.
  • W francuskim tłumaczeniu jego imię zostało przetłumaczone na "Plume", co znaczy "Długie Pióro".
  • Istniała teoria, że Długi Ogon jest ojcem Prędkiej Łapy. Teoria została obalona, kiedy wyszło na jaw, że ojcem Prędkiej Łapy w rzeczywistości jest Łaciata Skóra, co jednocześnie sprawia, że Długi Ogon jest przyrodnim bratem Prędkiej Łapy.
  • Kate myśli, że futro długiego Ogona jest brązowe w pręgi, natomiast Vicky wyobraża go sobie jako szarego, pręgowanego.

Galeria

Długi Ogon.Manga Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Wygląd w Mandze Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy.

Filmy

☆ Longtail PMV - Mt

☆ Longtail PMV - Mt. Washington