FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Długi Ogon – były wojownik Klanu Pioruna. Kiedyś także zwolennik Tygrysiej Gwiazdy. Musiał przejdź do starszyzny, z powodu pogarszające się wzroku.

Wygląd Edytuj

Długi Ogon jest szczupłym, jasnobrązowym kocurem z ciemnymi pręgami. Ma niesamowicie długi ogon, stąd jego imię. Jego ucho ma nacięcie w kształcie litery "V". Jest to pamiątka po z pojedynku z Rdzawym. Posiada niebieskie oczy.

Historia Edytuj

Super Edycja Edytuj

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy Edytuj

Długi Ogon jest pokazany podczas walki z Rdzawym na końcu książki, gdzie jest ekskluzywna kontynuacja mangi.

Misja Ognistej Gwiazdy Edytuj

Długi Ogon poluje na królika, który odwraca się i drapie jego oczy swoimi brudnymi pazurami. Jego ślepia zostają zainfekowane, a Rozżarzona Skóra nie może uratować jego oczu. Długi Ogon początkowo martwi się, że nie będzie miał miejsca w swoim klanie z powodu swojej ślepoty, ale Ognista Gwiazda zapewnia go, że zawsze będzie miał miejsce w Klanie Pioruna, gdy będzie widział, czy też nie. Długi Ogon ignoruje przywódcę, mówiąc, że równie dobrze mogą wyrzucić go w lesie dla lisa. Ognista Gwiazda wpada w gniew i mówi mu, że to się nie stanie, dopóki będzie on przywódcą klanu. Długi Ogon, teraz oślepiony, mieszka ze starszymi. Jego uczeń, Okopcowa Łapa, otrzymuje Ciernistego Pazura jako zastępczego mentora.

Burza Jeżynowej Gwiazdy Edytuj

Wiewiórczy Lot wspomina, że pogoda jest zbyt podobna do tej nocy, gdy Długi Ogon został zabity przez spadające drzewo.

Początek Proroctwa Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Jest wojownikiem, których prorokuje walkę o honor z Rdzawym, których pojawia się w Klanie. Rozrywa mu obrożę, a on staje się uczniem.

Nowe Proroctwo Edytuj

Wschód Księżyca Edytuj

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów. Jest od pośrednio wspomniany, gdy starsi wzięli ciało Pstrokatego Ogona, aby mogła być pochowana.

Nowele Edytuj

Życzenie Liściastej Sadzawki Edytuj

Jest wspomniany, Długi Ogon musiał przejść do starszyzny jako starszy, z powodu pogarszającego się wzroku.

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia Edytuj

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Omen Mglistej Gwiazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

☆ Longtail PMV - Mt03:11

☆ Longtail PMV - Mt. Washington

  • Długi Ogon miał trzech uczniów, nie żaden z nich nie został wojownikiem (gdy Długi Ogon był ich mentorem).
  • Vicky mówi, że nic nie czuje do Mysiego Futra, są po prostu dobrymi przyjaciółmi.
  • Został tak nazwany z powodu jego długiego ogona i wiedział od początku, jakie będzie jego imię, gdy zostanie wojownikiem.
  • Kate opisała ogon Długiego Ogona nie jako strasznie długi, tylko elegancki
  • Jest przypadkowo nazwany Długa Pręga w ,,Kodeksie Klanów''.
  • Ma krew Klanu Nieba przez Łaciatą Skórę.
  • W jego animowanej historii, bliskie mu koty odwiedzały go w nocy, gdy spał, ale kocur nigdy nie mógł ich zobaczyć.
  • Nigdy nie lubił żadnego swojego ucznia, tak jak Prędkiej Łapy.
  • Su sądzi, że mógł mieć rodzeństwo.

Błędy Edytuj

  • Był nazwany Długą Pręgą w Kod Klanów

Galeria Edytuj

Długi Ogon.Manga Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Wygląd w Mandze Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy.