FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Oakheart PMV03:22

Oakheart PMV

Historia Dębowego Serca zaanimowana przez Noodlers do piosenki Wait for it z musicalu Hamilton. Więcej informacji: https://www.youtube.com/watch?v=n_7yruql1HU

Dębowe Serce – kocur z Klanu Rzeki. Był wojownikiem i zastępcą w swoim Klanie, zginął w walce o Słoneczne Skały. Jego partnerką jest Błękitna Gwiazda, a dziećmi Mglista Stopa oraz Kamienne Futro.

Wygląd Edytuj

Dębowe Serce to duży kocur z grubą, gładką, ciemnoczerwona sierścią. Posiada szeroką głowę i ramiona oraz przejrzyste, bursztynowe oczy.

Historia Edytuj

Super Edycje

Sekret Żółtego Kła

Dębowe Futro jest obecny na drugim zebraniu Żółtego Kła. Pyta się, kim są dwa dziwne, eleganckie koty, które tam były. Orlica Stopa odpowiada jej, że to są Dębowe Serce i Drzewne Futro z Klanu Rzeki.

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin) Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

W Prologu walczy jako zastępca o Słoneczne Skały. W następnej walce o to same miejsce, walczy z Rudym Ogonem, podczas walki przeciwnik zaciąga go do miejsca, w którym spada na niego skała. Dębowe Serce ginie przygnieciony przez kamienie.

Las Tajemnic

Jest cały czas wspomniany, pojawia się w Prologu.

Niebezpieczna Ścieżka

Chociaż się oficjalnie nie pojawia, to jak umiera jego była partnerka Błękitna Gwiazda, zastanawia się, czy Dębowe Serce idzie za nią. To sygnalizuje, że ma zaraz wstąpić do Klanu Gwiazd.

Ciekawostki Edytuj

  • Na twitterze Kate Cary potwierdziła, że Błękitna Gwiazda i Dębowe Serce są partnerami w Klanie Gwiazd, ale ona o reszta zespołu Erin Hunter, nigdy nie mieli czasu, aby pokazać to w książce.
  • Jego mamą pierwotnie była kotka o imieniu Liliowy Trzon. Jednak, zostało to zmienione, aby zapobiec niespójności w książka.

Błędy Edytuj

  • Został błędnie opisany z zielonymi oczami.
  • *Został błędnie opisano jako brunatny, lisim kolorem, Orlicowym kolorem i ciemnobrązowy pręgowany.