FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Czarny Pazur – to szczupły, czarny kocur. Wojownik w Klanie Rzeki, później przeniesiony do starszyzny.

Wygląd Edytuj

Czarny Pazur to szczupły kocur o czarnej jak dym sierści. Posiada długi ogon oraz nogi, szerokie barki, zielone oczy, a także rozdarte lewe ucho.

Historia Edytuj

Super Edycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Czarny i Niebo rodzą się Lśniącej Skórze i Szczupakowego Zęba.

Misja Ognistej Gwiazdy

Nie pojawia się w Misja Ognistej Gwiazdy, ale jednak znajduje się w spisie Klanów.

Początek Proroctwa

Ogień i Lód

Czarny Pazur jest na zebraniu jako młody wojownik. Jest widziany z Mokrą Stopą, który zaprowadza go do Ognistego Serca. Pogardliwie mu opowiada, to co Lamparcie Futro jest, kiedy zapyta.

Później, kiedy Ogniste Serce i Szara Pręga szukają Klanu Wiatru widzą Czarnego Pazura i innych wojowników Klanu Rzeki, którzy polują na króliki na terytorium Klanu Wiatru.

Las Tajemnic

Czarny Pazur jest na patrolu z Srebrnym Strumieniem i o wiele młodszego kota, którego Ogniste Serce uważa, że uczeń Czarnego Pazura, Ciężka Łapa.

Czarny Pazur jest w patrolu, kiedy Ogniste Serce i Szara Pręga ratują i przynoszą brakujących kociąt Mglistej Stopy i niegrzesznie żąda wyjaśnień, dlaczego dwóch wojowników Klanu Pioruna, co robi na terenie Klanu Rzeki.

Cisza przed burzą

Czarny Pazur nie pojawia się oficjalnie w Ciszy przed burzą, ale jednak znajduje się w spisie Klanów.

Czarna Godzina

Czarny Pazur pojawia się krótko, walcząc z kotami z Klanu Krwi wraz z resztą kotów nowo utworzone Klanu tymczasowego, Klanu Lwia.

Nowe Proroctwo

Północ

Czarny Pazur pojawia się na zebraniu Klanów. Protestuje, kiedy Wysoka Gwiazda prosi Lamparcią Gwiazdę, aby pozwolili im się napić wody z Klanu Rzeki, mówiąc, że Klan Wiatru weźmie ich zdobycz. Następnie się sprzeciw stawia Mglistej Stopie. Lamparcia Gwiazda ogłasza, że Czarny Pazur i Burzowe Futro zabili szczury, które biły na terenie Klanu Rzeki.

Wschód Księżyca

Czarny Pazur nie jest oficjalnie wymieniony w Wschodzie Księżyca, ale jest w Spisie Klanów.

Świt

Nie pojawia się oficjalnie w Świcie, ale jest wymieniony w spicie Klanów.

Światło Gwiazd

Czarny Pazur gratuluje Jastrzębiego Mrozu, po odkryciu wyspy i wymienia to, jako dobry obóz dla Klanu Rzeki.

Zmierzch

Czarny Pazur ma nowego ucznia, Bukowa Łapa.

Moc Trójki

Widzenie

Czarny Pazur nie pojawia się formalnie w Widzenie, ale jest wymieniony w spicie Klanów. Jego uczeń zostaje mianowany wojownikiem i zyskuje nowe imię, Bukowe Futro.

Wyrzutek

Nie pojawia się oficjalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Zaćmienie

Nie pojawia się w książce Zaćmienie, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Długie Cienie

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Wschód Słońca

Novele

Furia Tygrysiego Pazura

Życzenie Liściastej Sadzawki

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia

Ciekawostki Edytuj