FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Czarna Gwiazda – wojownik Klanu Cienia, później zastępca przywódcy, a także przywódca w owym Klanie.

Wygląd Edytuj

Czarna Stopa to wysoki, olbrzymi, biały kocur z czarnymi jak kruk łapami, z których jeden ma sześć palców. Ma lśniącą skórę, szeroką klatkę piersiową oraz bursztynowe oczy.

Historia Edytuj

Początek proroctwa Edytuj

Ucieczka w dzicz Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się na zgromadzeniu jako zastępca Złamanej Gwiazdy. Podczas kiedy Klan Pioruna wypędza Złamaną Gwiazdę, jego i pozostałych staje się włóczęgą.

Ogień i Lód Edytuj

Wraz ze Złamaną Gwiazdą i pozostałymi atakuje obóz Klanu Pioruna w ramach zemsty za wypędzenie ich z własnego terytorium, lecz przegrywają walkę, on ucieka a Złamana Gwiazda pozostaję więźniem Klanu Pioruna.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Podczas gdy Tygrysia Gwiazda staje się przywódcą klanu cienia to Czarna Stopa i pozostali zostają ponownie przyjęci do klanu. Wtedy Czarna Stopa ponownie zostaje zastępcą.

Czarna Godzina Edytuj

Kiedy Tygrysia Gwiazda zostaje zabity przez Scourge'a, Czarna Stopa staje się nowym przywódcą Klanu Cienia.

Ciekawostki Edytuj

  • Jedna z jego łap ma sześć palców.
  • Czarna Stopa jest jedynym kotem w historii Wojowników, który był zastępcą dwóch przywódców.