FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Czarna Gwiazda – wojownik Klanu Cienia, później zastępca przywódcy, a także przywódca w owym Klanie.

Wygląd Edytuj

Czarna Stopa to wysoki, olbrzymi, biały kocur z czarnymi jak kruk łapami, z których jeden ma sześć palców. Ma lśniącą skórę, szeroką klatkę piersiową oraz bursztynowe oczy.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa Edytuj

Ucieczka w dzicz Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się na zgromadzeniu jako zastępca Złamanej Gwiazdy. Podczas kiedy Klan Pioruna wypędza Złamaną Gwiazdę, jego i pozostałych staje się włóczęgą.

Ogień i Lód Edytuj

Wraz ze Złamaną Gwiazdą i pozostałymi atakuje obóz Klanu Pioruna w ramach zemsty za wypędzenie ich z własnego terytorium, lecz przegrywają walkę, on ucieka a Złamana Gwiazda pozostaję więźniem Klanu Pioruna.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Podczas gdy Tygrysia Gwiazda staje się przywódcą klanu cienia to Czarna Stopa i pozostali zostają ponownie przyjęci do klanu. Wtedy Czarna Stopa ponownie zostaje zastępcą.

Czarna Godzina Edytuj

Kiedy Tygrysia Gwiazda zostaje zabity przez Scourge'a, Czarna Stopa staje się nowym przywódcą Klanu Cienia.

Misja Ognistej Gwiazdy Edytuj

Okazuje się, że Czarna Stopa zdobył już dziewięcioro żyć i swoje nowe imię, Czarna Gwiazda. On również mianował Rdzawe Futro nowym zastępcą.

Na zgromadzeniu, Czarna Gwiazda zauważa, że w Klanie Cienia na terytorium jest więcej dwunożnych i potworów niż zwykle. Ogłasza on również nową wojowniczkę, Brunatną Skórę.

Nowe Proroctwo Edytuj

Północ Edytuj

Na zebraniu, Czarna Gwiazda jest ostatnim, aby dotrzeć do Wielkiej Skały. Mówi on, że łup i ziemia Klanu Cienia są obfite, pomimo suszy, a Liściasta Łapa zauważa, że powiedziałby to nawet wtedy, gdy w ogóle nie było wody. Czarna Gwiazda sprzeciwiła się temu, że Ćmie Skrzydło, córka Włóczęgi została uczennicą medyka. Zrobił to dobrze znanym pozostałym liderom, mówiąc, że nie wiedział, czy Klan Gwiazd nawet ją zaakceptuje.

Ciemna Rzeka Edytuj

Czarna Gwiazda próbuje przejąć terytorium Klanu Pioruna (pomysł, że Ognista Gwiazda częściowo zachęca, dając Klanu Cienia kawałek miejsca do polowania), ale zostaje pokonany przez Klan Pioruna.

Ciekawostki Edytuj

  • Jedna z jego łap ma sześć palców.
  • Czarna Stopa jest jedynym kotem w historii Wojowników, który był zastępcą dwóch przywódców.
  • Według mangi oraz książki ,,Ostatnia Nadzieja" miał nie tylko czarne stopy, ale też ogon i plamki na boku, co sugeruje że jest łaciaty.

Galeria Edytuj

Drzewo Genealogiczne Edytuj

Ostrokrzewiowy Kwiat

Sadzawkowa Chmura

Ropuszy Skok

Pokrzywowa Plama

Szczerbaty Ząb
 
Czarna Gwiazda
 
Paprotkowy Cień
 
Wilczy Chód
 
Lisie Serce
 
Obłoczna Skóra

Malutka

Borsuczy Kieł