FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Cienista Skóra – dawna wojowniczka z Klanu Rzeki.

Wygląd

Cienista Skóra to kotka, która posiada bardzo ciemne, szare futro oraz zielone oczy.

Historia

Super Edycje (Super Edition Arc)

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Cienista Łapa jest pokazana krótko w mandze podczas łowienia ryb wraz z Omszoną Łapą. Kiedy przyjaciółka jej wpada do wody, Cienista Łapa śmieje się z niej, mówiąc, że Omszona Łapa powinna złapać rybę swoimi pazurami, a nie zębami. Omszona Łapa z irytacją wspina się z powrotem i mówi, by była cicho, lecz Cienista Łapa nadal śmieje się do siebie.

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin)

Ogień i Lód

Cienista Łapa jest uczennicą Kamiennego Futra. Na krótko widziana jest przez Ogniste Serce podczas patrolu ze swym mentorem i Srebrnym Strumieniem. Kamienne Futro wyczuwa zapach Ognistego Serca i rozgląda się, jednak rudy wojownik szybko ukrywa się we mchu i czołgając się, ucieka przed patrolem Klanu Rzeki. Ogniste Serce słyszy plusk wody i widzi jak Srebrny Strumień przepływa przez rzekę. Podchodzi do niego i mówi, że może już wyjść, gdyż Omszona Łapa i Kamienne Futro odeszli.

Las Tajemnic

Cienista Łapa nie występuje oficjalnie w tej części, jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Cisza przed burzą

Niebezpieczna Ścieżka

Cienista Skóra nie występuje oficjalnie w tej części, jednak jest wymieniona w spisie Klanów. Ma od tej pory imię wojownika.

Czarna Godzina

Lamparcia Gwiazda prosi Cienistą Skórę, aby wysłała patrole myśliwskie przed bitwą z Klanem Krwi, gdyż będą potrzebować całej siły, jaką mogą zdobyć, aby odeprzeć atak. Kiedy Klan Rzeki i Klan Cienia prowadzą swe patrole bitewne na polanę, widać Mglistą Stopę dotykającą się nosami z Cienistą Skórą.

Nowe Proroctwo (New Prophercy Arc)

Północ

Cienista Skóra nie występuje oficjalnie w tej części, jednak jest wymieniona w spisie Klanów. Jest od tej pory w starszyźnie.

Wschód Księżyca

Cienista Skóra nie występuje oficjalnie w tej części, jednak jest wymieniona w spisie Klanów.

Świt

Kiedy Liściasta Łapa i Ognista Gwiazda odwiedzają obóz Klanu Rzeki, widzą Cienistą Skórę siedzącą obok Ćmiego Skrzydła na polanie gdzie jest Błotniste Futro, patrząc na kota medyka. Lamparcia Gwiazda mówi Ognistej Gwieździe, że Cienista Skóra i Głośny Brzuch, dwoje starszych z Klanu Rzeki, zostaną w obozie swego Klanu wraz z dwoma starszymi z Klanu Pioruna, Oszronionym Futrem oraz Nakrapianym Ogonem. Lamparcia Gwiazda informuje także, że dwoje starszych z Klanu Rzeki jest zbyt stare na podróż i chcą pozostać na miejscu i czuwać przy byłym medyku, Błotnistym Futrze.

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Galeria