FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Cieknący Nos (ang. Runningnose) medyk w Klanie Cienia. Szkoliła go Żółty Kieł. Zawsze miał katar, którego nie mógł wyleczyć. Ciekawostką jest także, że po swojej śmierci nadal cierpiał na swą chorobę. Także stąd bierze się jego imię.

Wygląd

Cieknący Nos to mały, szaro-biały kocur o plamistej, niezadbanej sierści. Ma szary pysk, zaropiałe, ciemnopomarańczowe oczy i nieustanny katar. Według większości mang ma również dwie czarne plamy w okolicach karku i z tyłu głowy, oraz czarno-pręgowany ogon. Ta wersja mogłaby się pokrywać z tą przedstawioną w ,,Ostatecznym Przewodniku".

Historia

Super Edycje (Super Edition Arc)

Wizje Ćmiego Lotu

Ćmi Lot widzi Cieknącego Nosa i Tygrysią Gwiazdę razem przy Księżycowym Kamieniu. Zauważa, że nie ma pomiędzy nimi przyjaźni i zastanawia się, dlaczego podróżują razem, skoro nie są przyjaciółmi.

Sekret Żółtego Kła

Katarek, Jeleń i Splot rodzą się jako kocięta Jaszczurzej Pręgi i Błotnistego Pazura.

Na początku bawią się na polance razem ze Złamanym. Po pewnym czasie ich zabawa zaczyna wypełniać się przemocą. Żółty Kieł obserwuje bezradnie, jak przezywają go pieszczoszkiem, borsuczym łajnem, oraz krzyczą, że nie zna swojej matki. Medyczka, nie mogąc dłużej wytrzymać, przerywa obrażanie kociaka i karci ich. Katarek jest jedynym, który ma zawieszoną głowę i wygląda na autentycznie zawstydzonego, podczas gdy Splot i Jeleń po prostu patrzą wyzywająco. Po tej konfrontacji Katarek nie dokucza już Złamanemu, ale siedzi i patrzy, jak jego rodzeństwo kontynuuje swoją okrutną zabawę. Kiedy Żółty Kieł próbuje pokazać Złamanemu wszystkie zioła, ten mówi, że nie jest zainteresowany nauką, że chce zostać wojownikiem. Później kocica zauważa Katarka, który z oddali przygląda się jej, gdy układa zioła. Kiedy zaprasza go, by przyszedł i popatrzył, mały wpada w panikę, mocno pociąga nosem i biegnie do żłobka.

Kilka księżyców później, Katarek zostaje uczniem Żółtego Kła, otrzymuje imię Cieknąca Łapa. Medyczka cieszy się z tak utalentowanego ucznia jak on. Cieknąca Łapa jest spokojny, cierpliwy i szybko się uczy, nawet jeśli nie jest w stanie wyleczyć własnego przeziębienia. Kocur patrzy z uwagą na mentorkę i z zainteresowaniem słucha jej słów.

Następnie Żółty Kieł decyduje, że Cieknąca Łapa jest gotowy zostać pełnoprawnym Medykiem. Uczeń otrzymuje imię Cieknący Nos, aby przypominał, że pomimo największych chęci, nawet medycy nie wyleczą wszystkiego. Kiedy Medyczka jest obwiniana za śmierć Nogietka i Mięty, on nie wierzy, że mogłaby zrobić coś takiego, tak samo jak Traszkowa Cętka, Jarzębinowa Jagoda i Orzechowy Wąs, ale reszta Klanu odwraca się od Żółtego Kła. Kiedy kocica zostaje wygnana, Cieknący Nos przyrzeka, że jest nie winna.

Misja Ognistej Gwiazdy

Wspomniano w książce że Cieknący Nos przenosi się do legowiska starszych, a jego uczeń, Mała Chmura, staje się medykiem Klanu.

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin Arc)

Ucieczka w Dzicz

Gdy jego mentorka, Żółty Kieł, niesłusznie zostaje wygnana, kocur obejmuje stanowisko medyka Klanu Cienia.

Cytaty

Wkrótce...

Galeria

Drzewo Genealogiczna

Błotnisty Pazur

Jaszczurcza Pręga

Jelenia Stopa
 
Cieknący Nos
 
Zaplątany Pomruk