FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Burzowe Futro – syn Srebrnego Strumienia i Szarej Pręgi. Brat Pierzastego Ogona.

Wygląd Edytuj

Burzowe futro jest dużym, umięśnionym długowłosym kotem o ciemnoszarej sierści. Ma bursztynowe oczy, szeroką głowę oraz ramiona.Wyglądem przypomina swojego ojca Szarą Pręgę.

Historia Edytuj

Super Edycja Edytuj

Misja Ognistej Gwiazdy Edytuj

Podczas zebrania Klanów, wspomina się, że on i jego siostra, ich imiona wojowników zostały ogłoszone na poprzednim zebraniu przez Lamparcią Gwiazdę. Szara Pręga paraduje wokół zebrania Klanów, mówiąc wszystkim, że Burzowe Futro i Pierzasty Ogon to jego i Srebrnego Strumienia kocięta, mimo, że są już pełnoprawnymi wojownikami.

Początek proroctwa Edytuj

Las Tajemnic Edytuj

Srebrny Strumień rodzi przy Słonecznych Skałach, na granicy między Klanem Rzeki a Klanem Piorunem. Mama kociaka umiera podczas porodu z powodu stracenia dużej ilości krwi, a on wychodzi na świat z siostrą Piórkiem bez problemu. Klan jego matki domaga się wzięcia jego i jego siostry do klanu matki. W Klanie Pioruna przejmuje nad nim opiekę Złoty Kwiat. Pod koniec książki z siostrą i Szarą Pręgą odchodzi do Klanu Rzeki.

Cisza przed burzą Edytuj

Nad nim i na jego siostrę przejmuje opiekę w Klanie Rzeki, Omszona Skóra. Gdy podrosną Szara Pręga chciałby być mentorem jednego z nich.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Burzowa Łapa nadal mieszka w Klanie Rzeki, stając się uczniem i otrzymuje Kamienne Futro jako swojego mentora. Kiedy Szara Pręga wraca do Klanu Pioruna, z powodu wygania przez Lamparcią Gwiazdę za nielojalność, on i jego siostra Pierzasta Łapa pozostają w Klanie Rzeki. Burzowa Łapa i Pierzasta Łapa mówią Omszonej Skórze, że nie są zaskoczeni, że Szara Pręga opuścił, ponieważ gdy byli kociakami, mogli zobaczyć, że chciał wrócić do Klanu Pioruna.

Nowe Proroctwo Edytuj

Północ Edytuj

Pierzasty Ogon, Jeżynowy Pazur, Brunatna Skóra i Wrona Łapa otrzymując proroctwo od Klanu Gwiazd, znaczący, że mają odnaleźć Północ. Burzowe Futro idzie na misje z siostrą, aby zapewnić jej bezpieczeństwo. Jedynym kotem, których nie otrzymał proroctwa, jest to Wiewiórcza Łapa, uczennica Klanu Pioruna, którzy przychodzi razem z Jeżynowym Pazurem.

Zmierzch Edytuj

Burzowe Futro i Potok pojawiają się w nowym obozie Klanu Pioruna, wojownicy wracają przez wstrząs, spowodowany byciem przyczajeni przez borsuka.

Moc Trójki Edytuj

Ciemna Rzeka Edytuj

Kiedy pada deszcz, Burzowe Futro komentuje, że pogoda jest zbyt mokra, nawet dla Klanu Rzeki.

Tygrysia Gwiazda i Sasha Edytuj

Powrót do Klanów Edytuj

Burzowe Futro jest w patrolu Klanu Rzeki, kiedy konfrontują się z Sashą i jej kociakami Jastrzębiem i Ćmą, kiedy przekraczają przekraczają granicę z rzeką.

Nowele Edytuj

Życzenie Liściastej Sadzawki Edytuj

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniony w spisie Klanów

Rodzina Całkowita Edytuj

Ojciec:

Szara Pręga - pierwotnie wojownik Klanu Pioruna, ciemno szary kot o długiej sierści i o żółtych oczach. Burza jest do niego podobny.

Matka:

Srebrny Strumień – pochodzi z Klanu Rzeki, jest jasnoszarą kotką o jasnoniebieskich oczach. Zmarła podczas porodu w wyniku straceniu dużej ilości krwi.

Siostra:

Pierzasty Ogon (Piórko)- ma srebrzystą sierść i jasnoniebieskie oczy. Nie żyje.

Przyrodni brat:

Trzmielowa Pręga- duży, bardzo szary kot z czarnymi pasami.

Przyrodnia siostra:

Wrzosowe Światło- ciemnobrązowa kotka o ciemnobrązowych oczach, córka Szarej Pręgi i Millie.

Kwiecisty Upadek – złoto-biała kotka z białymi plamkami.

Ciekawostki Edytuj

Błędy Edytuj

  • Został błędnie opisany z niebieskimi oczami.
  • On błędnie był nazywany Srebrno.
  • Błędnie nazywał się ,,Sorm Futro'' i Kamienne Futro''.