FANDOM

Burzowe Futro – syn Srebrnego Strumienia i Szarej Pręgi. Brat Pierzasty Ogon.

Wygląd Edytuj

Burzowe futro jest dużym, umięśnionym długowłosym kotem o ciemnoszarej sierści. Ma bursztynowe oczy, szeroką głowę oraz ramiona.Wyglądem przypomina swojego ojca Szarą Pręgę.

Historia Edytuj

Początek proroctwa Edytuj

Las Tajemnic Edytuj

Srebrny Strumień rodzi przy Słonecznych Skałach, na granicy między Klanem Rzeki a Klanem Piorunem. Mama kociaka umiera podczas porodu z powodu stracenia dużej ilości krwi, a on wychodzi na świat z siostrą Piórkiem bez problemu. Klan jego matki domaga się wzięcia jego i jego siostry do klanu matki. W Klanie Pioruna przejmuje nad nim opiekę Złoty Kwiat. Pod koniec książki z siostrą i Szarą Pręgą odchodzi do Klanu Rzeki.

Cisza przed burzą Edytuj

Nad nim i na jego siostrę przejmuje opiekę w Klanie Rzeki, Omszona Skóra. Gdy podrosną Szara Pręga chciałby być mentorem jednego z nich.

Rodzina Całkowita Edytuj

Ojciec:

Szara Pręga - pierwotnie wojownik Klanu Pioruna, ciemno szary kot o długiej sierści i o żółtych oczach. Burza jest do niego podobny.

Matka:

Srebrny Strumień - pochodzi z Klanu Rzeki, jest jasnoszarą kotką o jasnoniebieskich oczach. Zmarła podczas porodu w wyniku straceniu dużej ilości krwi.

Siostra:

Pierzasty Ogon (Piórko)- ma srebrzystą sierść i jasnoniebieskie oczy. Nie żyje.

Przyrodni brat:

Trzmielowa Pręga- duży, bardzo szary kot z czarnymi pasami.

Przyrodnia siostra:

Wrzosowe Światło- ciemnobrązowa kotka o ciemnobrązowych oczach, córka Szarej Pręgi i Millie.

Kwiecisty Upadek - złoto-biała kotka z białymi plamkami.