FANDOM

Burza – syn Srebrnego Strumienia i Szarej Pręgi. Brat Piórka.

Wygląd Edytuj

Burza jest małym, długowłosym kociakiem o ciemnoszarej sierści. Ma bursztynowe oczy.Wyglądem przypomina Szarą Pręgę.

Historia Edytuj

Początek proroctwa Edytuj

Las Tajemnic Edytuj

Srebrny Strumień rodzi przy Słonecznych Skałach, na granicy między Klanem Rzeki a Klanem Piorunem. Mama kociaka umiera podczas porodu z powodu stracenia dużej ilości krwi, a on wychodzi na świat z siostrą Piórkiem bez problemu. Klan jego matki domaga się wzięcia jego i jego siostry do klanu matki. W Klanie Pioruna przejmuje nad nim opiekę Złoty Kwiat. Pod koniec książki z siostrą i Szarą Pręgą odchodzi do Klanu Rzeki.

Cisza przed burzą Edytuj

Nad nim i na jego siostrę przejmuje opiekę w Klanie Rzeki, Omszona Skóra. Gdy podrosną Szara Pręga chciałby być mentorem jednego z nich.

Rodzina Całkowita Edytuj

Ojciec:

Szara Pręga - pierwotnie wojownik Klanu Pioruna, ciemno szary kot o długiej sierści i o żółtych oczach. Burza jest do niego podobny.

Matka:

Srebrny Strumień - pochodzi z Klanu Rzeki, jest jasnoszarą kotką o jasnoniebieskich oczach. Zmarła podczas porodu w wyniku straceniu dużej ilości krwi.

Siostra:

Pierzasty Ogon (Piórko)- ma srebrzystą sierść i jasnoniebieskie oczy. Nie żyje.

Przyrodni brat:

Trzmielowa Pręga- duży, bardzo szary kot z czarnymi pasami.

Przyrodnia siostra:

Wrzosowe Światło- ciemnobrązowa kotka o ciemnobrązowych oczach, córka Szarej Pręgi i Millie.

Kwiecisty Upadek - złoto-biała kotka z białymi plamkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki