FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Brzozowy Upadek (ang. Birchfall) – kocur z pierwszego miotu kociąt Paprotkowej Chmury i Zakurzonej Skóry. Brat Ostrokrzewika, Lisiego Skoku, Pajęczej Nogy, Modrzewika, Lodowej Chmury i Ryjówkowej Łapy.

Były uczeń Jesionowego Futra i wojownik Klanu Pioruna.

Partner Białego Skrzydła i ojciec, wojowniczki Klanu Pioruna Bluszczowej Sadzawki i karmicielki w Klanie Cienia, Gołębiego Skrzydła.

Wygląd

Brzozowy Upadek to jasnobrązowy pręgowany kocur z bursztynowymi oczami i błyszczącym futrem.

Historia

Nowa Przepowiednia

Świt

Pozostała siostra Brzózki, Ostrokrzewik umarła z głodu i zimna. Jest jedynym kociakiem który przeżył. Kiedy jego matka Paprotkowa Chmura krzyczy ze smutku, Brzózka jest postrzegany w pobliżu. Ognista Gwiazda obiecuje Paprotkowej Chmurze, że Klan Pioruna zapewni że Brzózka przeżyje. Paprotkowa Chmura syczy że Brzózka musi przeżyć. Gdy Rozżarzona Skóra po spoglądaniu się Paprotkowej Chmurze i Brzózce mówi Ognistej Gwieździe że Brzózka zawsze był silniejszym spośród trójki. Wskazuje również że Brzózka będzie miał więcej mleka.

Cody pomaga dbać o Brzózkę przez oblizywanie go i karmienie go, gdy pozostaje w Klanie Pioruna.

Rodzina

Ojciec:

Zakurzona Skóra - masywny, ciemnobrązowy pręgowany kocur. Przebywa w Klanie Gwiazd.

Matka:

Paprotkowa Chmura - jasnoszara kotka z ciemniejszymi plamami. Przebywa w Klanie Gwiazd.

Siostry:

Modrzew

Ostrokrzew

Lodowa Chmura

Bracia:

Pajęcza Noga

Lisi Skok

Ryjówkowa Łapa

Partnerka:

Białe Skrzydło

Córki:

Bluszczowa Sadzawka

Gołębie Skrzydło- wcześniej wojowniczka w Klanie Pioruna, obecnie karmicielka w Klanie Cienia. Partnerka Tygrysiej Gwiazdy.

Błędy

  • Był błędnie określony jako szary kiedy był kociakiem i uczniem i błędnie był nazwanym brunatnym.