FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Brunatna Skóra (ang. Tawnypelt) jedyna córka Złotego Kwiatu i Tygrysiej Gwiazdy. Dawniej uczennica Klanu Pioruna. Postanowiła odejść z rodzinnego Klanu i zacząć nowe życie w innym Klanie, w Klanie Cienia, gdzie jak sama mówi, nikt nie będzie oceniać ją za błędy ojca. Siostra Jeżynowej Gwiazdy. Partnerka Jarzębinowej Gwiazdy i matka Tygrysiej Gwiazdy, Płomiennego Ogona i Zarannej Skóry.

Po raz pierwszy pojawia się w Lesie Tajemnic.

Wygląd

Brunatna Skóra jest kotką o szczupłej sylwetce i krótkiej, jasno-szylkretowej sierści. Ma zielone oczy.

Tawnypelt

Wygląd przedstawiony w Ostatecznym Przewodniku

Charakter

Wkrótce...

Historia

Początek Proroctwa

Las Tajemnic

Pojawia się w książce jako jedna z kociąt Tygrysiego Pazura i Złotego Kwiata, z swoim bratem Jeżynkiem.

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Kiedy Jeżynowa Gwiazda prowadzi patrol, by zobaczyć Czarną Gwiazdę, Brunatna Skóra i jej patrol spotykają się z nimi. Brunatna Skóra pyta swojego brata o to, co robi, najeżając futro w szoku i wściekłości. Patrzy na lidera i nerwowo grzebie pazurami na ziemi. Jeżynowa Gwiazda wyjaśnia, że ​​chce zobaczyć Czarną Gwiazdę, ale Trawiasta Łapa chce ich odpędzić. Brunatna Skóra informuje uczennicę, że ​​liderzy mogą odwiedzać się nawzajem i nie musi reagować na wszystko z agresją. Kotka wydaje się nieufna, gdy patrzy na patrol Klanu Pioruna, mówiąc jej bratu, że odprowadzi ich do obozu Klanu Cienia , ponieważ nie napotykają kłopotów, o których twierdzą, że ich nie szukają. Kotka prowadzi oba patrole przez drzewa i na obozie informuje Czarna Gwiazdę, że znalazła patrol Klanu Pioruna przekraczający ich terytorium i poprosiła o spotkanie z nim. Po rozmowie z przywódcami, Czarna Gwiazda nakazuje szylkretowej kocicy i odprowadzenie patrolu, ale Jeżynowa Gwiazda odmawia eskorty. Podczas Zgromadzenia, kiedy przywódca Klanu Cienia denerwuje się, że musi oddać cześć poległym, Jarzębinowy Pazur uspokaja go miłymi słowami, a oczy Brunatnej Skóry są pełne dumy dla jej partnera.

    Po rozmowie z przywódcami, wciska się pomiędzy członków klanu, aby porozmawiać z Jeżynową Gwiazdą. Dotykają nosa na powitanie, a Brunatna Skóra wspomina, że ​​dobrze go widzieć. Jeżynowa Gwiazda mówi, że ​​Jarzębinowy Pazur wykonał wcześniej dobrą robotę, a wojowniczka zgadza się, że jest świetny. Pręgowany kocur zaczyna sugerować, że nie potrwa to długo, dopóki Jarzębinowy Pazur nie stanie się liderem, a ona będzie zastępcą. Pyta, czy myśli, czy Czarna Gwiazda jest za stary, by ich poprowadzić, i zaprzecza temu, twierdząc, że jej lider jest w porządku. Jeżynowa Gwiazda mówi jej, żeby się uspokoiła i wygładziła futro. Brunatna Skóra zaciąga się ogonem, a następnie przyciska nos do ramienia przywódcy. Mówi mu, aby zajął się sobą, nazywając go głupią kulą futra, zanim odwróci się, by dołączyć do swojego klanu. Kiedy Jeżynowa Gwiazda wpada na kolejny patrol jej klanu, pyta, czy jego siostra jest co w porządku. Fretkowy Pazur twierdzi, że cały klan jest w porządku. Znacznie później, Jeżynowa Gwiazda czuje zapach intruzów Klanu Cienia, ale odkrywa, że ​​to jego siostra, a on pyta, co ona tam robi. Brunatna Skóra wyłania się z krzaków, a on uspokaja Jessy, że to jego siostra i każe jej czekać. Brunatna Skóra wydaje się chuda i potargana, a oczy ma szeroko otwarte. lider pyta, czy nic jej nie dolega, a ona mówi że nic, tak jak całej reszcie Klanu Cienia.

    Opowiada swojemu bratu o swoim smutku, wyjaśniając, że Klan Cienia ma kłopoty, ponieważ stracili swój obóz i wiele terenów łowieckich, jak jezioro to zalało. Jeżynowa Gwiazda przyznaje, że jest to złe i wyjaśnia, że ​​jego klan też ma problemy. Pyta, czy Klan Cienia próbował polować na górnej granicy, tak jak oni.Kotka mówi "tak", ale przyznaje, że i tak mają wielkie kłopot z wyżywieniem Klanu. Waha się, obniżając głowę i wydawało się być niekomfortowo, gdy chwyta ziemię pazurami. Kocur pyta, o czym mówi, a ona bierze oddech. Wyjaśnia, że ​​istnieją koty domowe, które uważają, że są właścicielami części lasu i atakują ich patrole . Przywódca pyta, czy mówi o Susan i Jacquesie, ale Brunatna Skóra kręci głową, tłumacząc, że zostali zabrani ze swoim Dwunożnym, gdy jezioro zaczęło zalewać. Wyjaśnia, że ​​te koty są inne. Wyjaśnia, że ​​są głodni i nie tak silni jak kiedyś. Jeżynowa gwiazda czuje od swojej siostry, że jest rozdarta między dumą a desperacją. Pyta, co chce, żeby zrobił i czy chce, by upolował coś dla niej.. Kotka nie może odpowiedzieć, ponieważ Jessy się podniosła.

    Jessy wita Brunatną Skórę i Jeżynową Gwiazdę. Brunatna Skóra jest zaskoczona, i szeroko otwieraja oczy, gdy pyta, czy jest kotem domowym. Patrzy na ramię brata i pyta, czy jest z nim więcej domowych kotów. Widzi, że Frankie i Minty też tam są. Wojowniczka pyta brata, czy ma mysi móżdżek, że wprowadza domowe kotki do lasu. Przywóca Klanu Pioruna twierdzi, żę te koty umarłyby, gdyby im nie pomógł. Siostra ripostuje, że to nie jego problem. Stwierdziła, że ​​nie może poprosić o pomoc, jeśli jest zbyt zajęty dbaniem o nich. Kocur zachowuje spokój, ponieważ wie, że kotka się obawia, ponieważ martwi się o swój klan. On spokojnie wyjaśnia, że Ognista Gwiazda wykazał, że współczucie jest siłą. Patrzy przez ramię i mówi bratu by zapomniał, że ją widział, bo Jarzębinowy Pazur zrobi jej awanturę za rozmawianie z kotem Klanu Pioruna. Minty komentuje, że wojowniczka jest naprawdę odważna, ale Gołębie Skrzydło wyjaśnia, że ​​jest siostrą Jeżynowej Gwiazdy, a ona jest całkiem dobra jak na kota Klanu Cienia Lider jest rozdarty między swoim gniewem a zmartwieniem dla swojej siostry, ponieważ wie, że Klan Cienia musi naprawdę mieć kłopoty, by Brunatna Skóra przyszła i błagała o pomoc, ponieważ jest bardzo dumna ze swojego klanu.

Ceremonie

Ceremonia nadania imienia ucznia

Błękitna Gwiazda: Paprociowe Futro, Ogniste Serce powiedział mi, że jesteś gotowy, aby otrzymać pierwszego ucznia. Zostaniesz mentorem Brunatnej Łapy.

Błękitna Gwiazda: Paprociowe Futro, pokazałeś, że jesteś lojalnym i mądrym wojownikiem. Zrób wszystko, aby przekazać te cechy Brunatnej Łapie.

Niebezpieczna Ścieżka, oficjalne tłumaczenie Nowa Baśń

Ciekawostki

Galeria