FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Bicz – jeden z głównych antagonistów Czarnej Godziny. Przewodził Klanem Krwi, utworzonym z włóczęgów, żyjących w mieście. Chciał przejąć władzę nad lasem i wypędzić żyjące tam klany. Nie wierzył w Klan Gwiazdy, dlatego też sam zginął, kiedy Ognista Gwiazda pełny siły powrócił do walki, z ofiarowanym nowym życiem od Klanu Gwiazdy. Dawniej był kotem domowym o imieniu Malutki.

Wygląd Edytuj

Bicz to mały, czarny kocur z jedną białą łapą i lodowo-błękitnymi oczami. Posiada fioletową obrożę, w której wbite są kły kotów i psów. Jego pazury są wzmacniane zębami psów. Ma nadszarpnięte ucho.

Historia Edytuj

Początek ProroctwaEdytuj

Czarna GodzinaEdytuj

Bicz jest przywódcą Klanu Krwi, utworzonym z włóczęgów, żyjących w mieście. Choć jest bardzo mały, zabija każdego, kto jest przeciwko niemu. Uznaje to za sport i robi to nieraz dla rozrywki. Dzięki temu żaden kot nie ma dość odwagi by mu się sprzeciwić.
Dwa księżyce przed tym, gdy psy zaatakowały obóz Klanu Pioruna, Tygrysia Gwiazda i Otoczak, który kiedyś należał do Klanu Krwi, podróżują po terenach dwunogów w poszukiwaniu Bicza. Gdy go znajdują, Tygrysia Gwiazda zaprasza jego i jego klan do lasu, który potrzebuje ich pomocy, żeby zmusić Klan Pioruna i Klan Wiatru do połączenia się z Tygrysim Klanem. Bicz pamięta okrucieństwo Tygrysiej Gwiazdy i ich pierwsze spotkanie, ale zgadza się mu pomóc.
Dwa księżyce później Tygrysia Gwiazda prowadzi Klan Krwi do lasu i przyprowadza ich na Zgromadzenie. Gdy między czterema klanami dochodzi do kłótni, Tygrysia Gwiazda każe Klanowi Krwi atakować. Odpowiada mu cisza. Bicz mówi, że jego klan słucha się tylko i wyłącznie jego, a on nie chce jeszcze atakować Klanu Pioruna i Klanu Wiatru, gdyż chce wysłuchać, co mają do powiedzenia. Tygrysia Gwiazda obwołał go zdrajcą i zaatakował czarnego kota. Przywódca Klanu Krwi okazał się niezwykle szybki i sprytny. Używając swych wzmocnionych pazurów rozpruł brzuch Tygrysiej Gwiazdy, pozbawiając go wszystkich 9 żyć za jednym razem.
Gdy wszystkie zgromadzone koty zamilkły w szoku i przerażeniu, Bicz mówi, że podoba mu się ten las i teraz to on będzie tu rządzić. Informuje Ognistą Gwiazdę, że klanu mają trzy dni żeby odejść z lasu, inaczej dojdzie do bitwy.
Ognista Gwiazda postanawia odmówić i przekonuje wszystkie leśny klany do zjednoczenia i stworzenia Klanu Lwa. Klan Krwi i Klan Lwa walczą ze sobą, jednakże to koty z miasta wygrywają. Ognista Gwiazda wiedział, że ich jedyną szansą jest zabicie Bicza. Oba koty walczą ze sobą, jednakże czarny kocur okazuje się sprytniejszy. Wygrywa walkę, a Ognista Gwiazda stracił pierwsze z dziewięciu żyć.
Bicz jest zszokowany, gdy Ognista Gwiazda wraca i ponownie go atakuje. Mimo zaskoczenia niemalże udało mu się pokonać rudego kocura. W ostatniej chwili Ognista Gwiazda wykorzystał stary trik, polegający na udawanym poddaniu się i błyskawicznym ataku. Przywódca Klanu Pioruna zabił Bicza, a Klan Krwi, pozbawiony przywódcy, rzucił się do ucieczki.

Ciekawostki Edytuj

  • Scourge PMV00:54

    Scourge PMV

    Historia Scourge'a w Czarnej Godzinie zaanimowana przez Noodlers do muzyki Bad Bad Things autorstwa Andrew Jackson Jihad. Więcej informacji: https://www.youtube.com/watch?v=8OsnYVGkhS4

    Nienawidzi kłów w swojej obroży. Śmierdziały i naciskały na jego gardło, przez co trudno było mu przełykać. Został on przy tym, tylko dlatego, że z nimi wyglądał bardziej przerażająco.
  • Kiedy Bicz zabijał Tygrysią Gwiazdę, przecinając jego brzuch, pozbawił go 9 najważniejszych organów powodując szybką śmierć.
  • Zabił Tygrysią Gwiazdę nie tylko w obronie, ale także chciał się zemścić.
  • Tygrysia Gwiazda obiecywał mu, że jeśli do niego dołączy, Bicz mógłby być razem z Brunatną Skórą.
  • Jego imię oznacza osobę, która wywołuje duże kłopoty lub cierpienie.
  • Bicz nie trafił do Ciemnego Lasu, ponieważ nie wierzył w istnienie Klanu Gwiazd.
  • Przypadkowo jest nazwany Blood w angielskiej wersji językowej.
  • Vicky nie sądzi, że Bicz zabił swojego ojca, Jake'a.
  • Po angielsku imię , Scourge, oznacza także plagę i/lub skazę.
  • Socks straszył Bicza , wtedy jeszcze kociaka o imieniu Malutki, że niechciane kotki są topione w rzece. Bicz przestraszył się i właśnie wtedy uciekł.
  • Dużo fanów Bicza kłóci się o kolor jego obroży 2 najpopularniejsze to fioletowy oraz czerwony.

Drzewo Genealogiczne Edytuj

Crystal
 
Mocha

Ferris
 
Whiskers
 
Nutmeg

Jake

Quince

Zobacz więcej
 
Nieznany
 
Księżniczka
 
Nienazwany
 
Ognista Gwiazda
 
Piaskowa Burza
 
Zobacz Więcej
 
Bicz
 
Socks
 
Ruby

Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Cztery kocięta
 
Zobacz więcej
 
Jeżynowa Gwiazda
 
Wiewiórczy Lot
 
Liściasta Sadzawka
 
Krucze Pióro
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej

Olchowe Serce
 
Roziskrzona Skóra
 
Mleczyk
 
Jałowiec
 
Ostrokrzewiowy Liść
 
Sójcze Pióro
 
Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce

Bursztynowy Księżyc
 
Śnieżny Gąszcz
 
Liliowe Serce
 
Zobacz więcej
 
Zroszony Nos
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej

Ostrokrzewna Kita
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Pieśń

Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Pieśń

Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka