FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Nigdzie się nie wybieramy, leśny głupcze. W mieście, z którego przyszliśmy, żyje mnóstwo kotów, a brakuje żywej zwierzyny. Tutaj, w lesie, nie będziemy zdani na szukanie pożywienia w śmietnikach Dwunożnych.

—Bicz do Ognistej Gwiazdy w Czarna Godzina str 281

Bicz (ang. Scourge) – jeden z głównych antagonistów Czarnej Godziny, też główny bohatej Mangi Bicz: Początek Legendy. Przewodził Klanem Krwi, utworzonym z włóczęgów żyjących w mieście. Chciał przejąć władzę nad lasem i wypędzić żyjące tam klany. Nie wierzył w Klan Gwiazdy, dlatego też sam zginął, kiedy Ognista Gwiazda pełny siły powrócił do walki z ofiarowanym nowym życiem od Klanu Gwiazdy. Dawniej był kotem domowym o imieniu Malutki.

Wygląd

Bicz to mały, czarny kocur z jedną białą łapą i lodowo-błękitnymi oczami. Posiada obrożę, w której wbite są kły oraz pazury kotów i psów. Jego pazury są wzmacniane zębami psów. Ma nadszarpnięte ucho.

Historia

Manga

Bicz: Początek Legendy

Malutki rodzi się jako pieszczoszek, syn Quince. Jego rodzeństwo to Rubin i Skarpetka. Jego brat i siostra nie lubią go z powodu jego małych rozmiarów i słabości, i zwykle nie pozwalają mu dołączyć do nich w swoich grach. Pewnego dnia ich Dwunożny zabiera ich na zewnątrz. Aby udowodnić rodzinie, że jest silny, znajduje dziurę w płocie i wyrusza do lasu. Wraca do domu i opowiada swojej rodzinie o swoich przygodach, ale okazuje się, że jego rodzina nie wierzy, że w ogóle wszedł do lasu. Później grupa Dwunożnych przychodzi, aby zobaczyć kocięta. Malutki siedzi z dala od swojego rodzeństwa z grymasem na twarzy, nie okazując zainteresowania Dwunożnymi. Kiedy Rubin zwraca na to uwagę, podchodzi do niego i mówi, że mały Dwunożny chce ją, a nie jego. Następnie pyta, czy wie, co dzieje się z niechcianymi kociętami, i kontynuuje, mówiąc, że zostają topione w rzece. Malutki jest przerażony i decyduje, że nie chce tego losu. Postanawia zachowywać się słodko, gdy następnym razem przybędą dwunożni, ale oni przechodzą obok niego bez zainteresowania. Przestraszony kociak postanawia opuścić dom.

Malutki przechodzi przez małą lukę w płocie i idzie wzdłuż niej, aż dwa bezimienne pieszczoszki mówią mu, że jest daleko od domu i każą mu wrócić. Kiedy Malutki protestuje, koty opowiadają mu o Leśnych Kotach, które mogą go pożreć w całości. Oburzony kociak mówi im, że nie jest słaby i odchodzi.

Gdy kocurek wchodzi głębiej w las, spotyka patrol złożony z Błękitnego Futra, Ostowego Pazura i Tygrysiej Łapy. Błękitne Futro próbuje bronić przybysza, mówiąc, że jest tylko dzieckiem i nie może zrobić nic złego. Ale Ostowy Pazur mówi, że Malutkiemu trzeba dać lekcję. Nakazuje swojemu uczniowi, Tygrysiej Łapie, aby zaatakował kociaka. Uczeń prawie go zabija, zanim zostaje zatrzymany przez Błękitne Futro. Gdy Malutki Tiny ucieka, Tygrysia Łapa obiecuje, że kocurek nigdy go nie zapomni.

W pierwszej chwili, kociak chce wrócić do domu, ale potem przypomina sobie, że jeśli wróci, zostanie wrzucony do rzeki. Mały decyduje, że musi uciec i nigdy nie wrócić.

Kończy w Miejscu Dwunożnych, gdzie spotyka włóczęgów, którzy nazywają go pieszczoszkiem. W końcu znajduje dobrą, starą kotkę, która dzieli się z nim jedzeniem i wyjaśnia, że koty nazywają go pieszczoszkiem przez jego obrożę. Kocurek próbuje ją usunąć, ale gdy nie udaje mu się, zostaje wyśmiany.

Później Malutki znajduje Samwise'a, starego psa, któremu właśnie wypadł ząb i kociak próbuję rozerwać nim obrożę, lecz na próżno. Kiedy inni włóczędzy pytają go o to, Malutki, który był bardzo głodny, mówi im, że zabił psa i wziął ząb jako trofeum. Koty cofają się, by pozwolić mu jeść.

Gdy historia się rozkręca, Gnat i Cegła poprosili go o pokonanie psa, który trzyma ich i inne koty z dala od jedzenia. Malutki idzie walczyć z psem, ale w końcu straszy psa swoim ogromnym cieniem, a gdy pies ucieka, chwyta ogon psa, próbując zdobyć nowy rodzaj "trofeum". Jeden kot pyta się o jego imię; Malutki nie chce przyznać, jakie ma imię i przypomina sobie uwagę Quince w stosunku do klanów, mówiąc, że są biczem na imieniu wszystkich dobrych kotów. Malutki następnie mówi im, że nazywa się Bicz.

Koty zaczynają przychodzić do Bicza z ich problemami po tym, jak Cegła i Gnat rozpowszechniają informacje o nowym przywódcy.

Pewnego ranka Cegła i Gnat podchodzą do niego i opowiadają mu o grupie włóczęgó, którzy sprawiają kłopoty na tym terytorium. Podczas gdy Bicz zbliża się do nich,wyczuwa las i myśli, że to może być Tygrysia Łapa, ale okazuje się, że był to wygnany przywódca Klanu Cienia, Złamana Gwiazda. Bicz każe im odejść, ale drwią z jego rozmiaru. Kocur się waha, a jego własne koty zaczynają w niego wątpić. Rozgniewany, Bicz decyduje, że wszystkie koty muszą go szanować. Przecina gardło jednego z włóczęgów, zabijając go. Złamana Gwiazda i jego zwolennicy, oszołomieni, szybko odchodzą. Koty, wkrótce potem, zaczynają przynosić Biczowi ofiary.

Później Rubin i Skarpetka przychodzą do Klanu Krwi, informując Bicza, że ich Dwunożni porzucili ich. Błagają go o pomoc, przypominając mu, że są krewnymi. Bicz jest zniesmaczona, że ​​przyszli do niego po tym, jak traktowali go jako kociaka. Skarpetka i Rubin pytają, czy krew coś dla niego znaczy i , a Bicz odpowiada, że jedyna krew, jaka ma znaczenie, należy do jego wrogów. Czując, że jego słowa nie wywarły na nich wrażenia, pozwala im jeść. Potem ich odsyła i każe im nigdy nie wracać, ponieważ wyśmiewali się z niego.

Po długim okresie czasu Głaz zabiera swojego przywódcę, Tygrysią Gwiazdę, na przedstawienie propozycji Biczowi Bicz jednak natychmiast rozpoznaje w kocurze Tygrysią Łapę. Bicz zgadza się i idzie do lasu z Tygrysią Gwiazdą. W Czarnej godzinie scena ta rozgrywa się, gdy Ognista Gwiazda ujawnia Biczowi zdradę Tygrysiej Gwiazdy, jaką zadał Klanowi Pioruna. Tygrysia Gwiazda oburza się i rzuca się na Bicza z wyciągniętymi pazurami. Następnie Bicz zatapia swoje pazury w brzuchu Tygrysiej Gwiazdy, rozrywając jego dziewięć żyć i zabijając go. Wciąż pamięta szkody, które wyrządził mu Tygrysia Gwiazda jako uczeń.

Początek Proroctwa

Czarna Godzina

Bicz jest przywódcą Klanu Krwi, utworzonym z włóczęgów, żyjących w mieście. Choć jest bardzo mały, zabija każdego, kto jest przeciwko niemu. Uznaje to za sport i robi to nieraz dla rozrywki. Dzięki temu żaden kot nie ma dość odwagi by mu się sprzeciwić.
Dwa księżyce przed tym, gdy psy zaatakowały obóz Klanu Pioruna, Tygrysia Gwiazda i Głaz, który kiedyś należał do Klanu Krwi, podróżują po terenach dwunogów w poszukiwaniu Bicza. Gdy go znajdują, Tygrysia Gwiazda zaprasza jego i jego klan do lasu, który potrzebuje ich pomocy, żeby zmusić Klan Pioruna i Klan Wiatru do połączenia się z Tygrysim Klanem. Bicz pamięta okrucieństwo Tygrysiej Gwiazdy i ich pierwsze spotkanie, ale zgadza się mu pomóc.
Dwa księżyce później Tygrysia Gwiazda prowadzi Klan Krwi do lasu i przyprowadza ich na Zgromadzenie. Gdy między czterema klanami dochodzi do kłótni, Tygrysia Gwiazda każe Klanowi Krwi atakować. Odpowiada mu cisza. Bicz mówi, że jego klan słucha się tylko i wyłącznie jego, a on nie chce jeszcze atakować Klanu Pioruna i Klanu Wiatru, gdyż chce wysłuchać, co mają do powiedzenia. Tygrysia Gwiazda obwołał go zdrajcą i zaatakował czarnego kota. Przywódca Klanu Krwi okazał się niezwykle szybki i sprytny. Używając swych wzmocnionych pazurów rozpruł brzuch Tygrysiej Gwiazdy, pozbawiając go wszystkich 9 żyć za jednym razem.
Gdy wszystkie zgromadzone koty zamilkły w szoku i przerażeniu, Bicz mówi, że podoba mu się ten las i teraz to on będzie tu rządzić. Informuje Ognistą Gwiazdę, że klanu mają trzy dni żeby odejść z lasu, inaczej dojdzie do bitwy.
Ognista Gwiazda postanawia odmówić i przekonuje wszystkie leśny klany do zjednoczenia i stworzenia Klanu Lwa. Klan Krwi i Klan Lwa walczą ze sobą, jednakże to koty z miasta wygrywają. Ognista Gwiazda wiedział, że ich jedyną szansą jest zabicie Bicza. Oba koty walczą ze sobą, jednakże czarny kocur okazuje się sprytniejszy. Wygrywa walkę, a Ognista Gwiazda stracił pierwsze z dziewięciu żyć.
Bicz jest zszokowany, gdy Ognista Gwiazda wraca i ponownie go atakuje. Mimo zaskoczenia niemalże udało mu się pokonać rudego kocura. W ostatniej chwili Ognista Gwiazda wykorzystał stary trik, polegający na udawanym poddaniu się i błyskawicznym ataku. Przywódca Klanu Pioruna zabił Bicza, a Klan Krwi, pozbawiony przywódcy, rzucił się do ucieczki.

Moc Trójki

Wschód Słońca

Kiedy koty Klanu Pioruna, kto chciałby zabić Jesionowe Futro, Lwi Płomień przypomina sobie historię, którą słyszał o Biczu i uważa, że zabrzmiało jak kot, któremu sprawia przyjemność zabijanie.

Ciekawostki

  • Nienawidzi kłów w swojej obroży. Śmierdziały i naciskały na jego gardło, przez co trudno było mu przełykać. Został on przy tym, tylko dlatego, że z nimi wyglądał bardziej przerażająco.
  • Kiedy Bicz zabijał Tygrysią Gwiazdę, przecinając jego brzuch, pozbawił go 9 najważniejszych organów powodując szybką śmierć.
  • Zabił Tygrysią Gwiazdę nie tylko w obronie, ale także chciał się zemścić.
  • Tygrysia Gwiazda obiecywał mu, że jeśli do niego dołączy, Bicz mógłby być razem z Brunatną Skórą.
  • Jego imię oznacza osobę, która wywołuje duże kłopoty lub cierpienie.
  • Bicz nie trafił do Ciemnego Lasu, ponieważ nie wierzył w istnienie Klanu Gwiazd.
  • Przypadkowo jest nazwany Blood w angielskiej wersji językowej.
  • Vicky nie sądzi, że Bicz zabił swojego ojca, Jake'a.
  • Po angielsku imię, Scourge, oznacza także plagę i/lub skazę.
  • Vicky stwierdziła, że gdyby nie kłamstwo Rubin, to Bicz nigdy nie uciekł by od dwunożnych.
  • Dużo fanów Bicza kłóci się o kolor jego obroży, dwie najpopularniejsze to fioletowy oraz czerwony.

Drzewo Genealogiczne

Crystal
 
Mocha

Ferris
 
Whiskers
 
Nutmeg

Jake

Quince

Zobacz więcej
 
Nieznany
 
Księżniczka
 
Nienazwany
 
Ognista Gwiazda
 
Piaskowa Burza
 
Zobacz Więcej
 
Bicz
 
Socks
 
Ruby

Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Cztery kocięta
 
Zobacz więcej
 
Jeżynowa Gwiazda
 
Wiewiórczy Lot
 
Liściasta Sadzawka
 
Wronie Pióro
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej

Olchowe Serce
 
Roziskrzona Skóra
 
Mleczyk
 
Jałowiec
 
Ostrokrzewiowy Liść
 
Sójcze Pióro
 
Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce

Bursztynowy Księżyc
 
Śnieżny Gąszcz
 
Liliowe Serce
 
Zobacz więcej
 
Zroszony Nos
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Pieśń

Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Pieśń

Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka

Galeria

Filmy

Scourge PMV

Scourge PMV

Scourge PMV - Welcome to the City

Scourge PMV - Welcome to the City

Scourge PMV for 10

Scourge PMV for 10.000 subs!

◁ W A R R I O R S ▷ Scourge & Firestar & Tigerstar - Emperor's New Clothes - PMV