FANDOM

Biały Pazur – wojownik Klanu Rzeki. Ginie podczas walki, wpada do wąwozu.

Wygląd Edytuj

Biały Pazur jest czarnym kocurem o ciemnoniebieskich oczach. Jego lewa łapa jest biała, to od niej pochodzi jego imię.

Historia Edytuj

Początek proroctwa Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Pojawia się w książce jako wojownik Klanu Rzeki, więcej nie występuje. Możliwe, że pojawia się na zgromadzeniu, jednak nie jest to potwierdzone.

Ogień i Lód Edytuj

Należy do patrolu prowadzonego przez Lamparcie Futro. Oprócz niego, patrol składa się jeszcze z pięciu kotów (wraz z Lamparcim Futrem). Podczas patrolowania granic terytorium, koty natknęły się na cztery koty z Klanów Pioruna i Wiatru (Ogniste Serce, Szara Pręga, Pojedynczy Wąs, Martwa Stopa). Koty Klanu Rzeki rzucają się na obcych wojowników. Biały Pazur zmaga się z Szarą Pręgą. Pewnie Klan Rzeki odniósłby zwycięstwo, gdyby nie przybycie patrolu Klanu Pioruna z Tygrysim Pazurem na czele. Nagle słychać rozdzierający wrzask Szarej Pręgi. Okazuje się, że podczas walki koty potoczyły się nad wąwóz, a zajęci zmaganiami wojownicy nie zauważyli tego. Przez to, że wąwóz to zbyt niebezpieczne miejsce na walkę, Biały Pazur przypadkowo spada wprost do przepaści. Z powodu upadku z dużej wysokości kocur ginie. W dole widać tylko zanurzającą się ciemną głowę poległego wojownika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki