FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Białe Skrzydło (ang. Whitewing) – Córka Obłocznego Ogona i Jasnego Serca, siostra Zroszonego Nosa, Bursztynowego Księżyca i Śnieżnego Gąszczu. Była partnerka Brzozowego Upadku.

Wygląd

Białe Skrzydło to mała kotka o miękkim, śnieżnobiałym futrze. Posiada szerokie barki oraz zielone oczy.

Historia

Super Edycja

Misja Ognistej Gwiazdy

Biała rodzi się jako córka Obłocznego Ogona i Jasnego Serca. Kiedy jest w żłobku, jest bardzo opiekuńcza i dumna z Wiewiórki i Liścia, jakby były jej własnymi kociętami. Zauważono, że ma prawie sześć księżyców i jest gotowa, aby zostać uczniem. Jasne Serce trzyma ją w swoim gnieździe, gdy Ognista Gwiazda odwiedza żłobek. Kotka, mówi mu, że kociaki przywódcy są jeszcze za małe na zabawę.

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Białe Skrzydło jest mentorką swojego młodszego brata, Zroszonej Łapy. Widziana jest, gdy pyta kocura, czy pamięta imiona Poległych Wojowników. Następnie zabiera swojego ucznia na szkolenie bojowe. Po powrocie grupy Jeżynowej Gwiazdy z Klanu Cienia, Białe Skrzydło protestuje, że oznaczyła teren, gdy przywódca mówi, że Klan Cienia kazał im odnowić granicę. Wiewiórczy Lot pociesza ją, mówiąc, że każdy kot w Klanie Pioruna wiedział, że to zrobiła. Białe Skrzydło z Bluszczową Sadzawką i Pajęczą Nogą, trenuje swoich uczniów w ruchach bitewnych, gdy Jeżynowa Gwiazda i Stokrotka udają się do Miejsca Koni. Kiedy Bursztynowa Łapa i Zroszona Łapa napadają na Stokrotkę, wojowniczka wstydzi się za nich i przeprasza kotkę za ich zachowanie. Białe Skrzydło jest widoczna ponownie, gdy wysuwa się z jaskini wojowników, by przywitać się z Gołębim Skrzydłem, która jest zaniepokojona wiatrem i pociesza ją. Obiecuje mieć córkę na oku i odprowadza ją z powrotem do jaskini wojowników. Kiedy koty muszą zmienić legowiska z powodu wycieków wody, Białe Skrzydło martwi się zostawić Gołębie Skrzydło, ale idzie do jaskini uczniów po tym, jak Lwi Płomień obiecuje pozostać blisko niej. Kiedy Jeżynowa Gwiazda sprawdza mentorów i ich uczniów, Białe Skrzydło prosi o dodatkowe legowisko. Kiedy powódź zbliża się do obozu, kocica ewakuuje obóz wraz ze swoimi towarzyszami klanu.

Wkrótce więcej....

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniona w spisie Klanów.

Omen Gwiazd

Znak Księżyca

Dwie córki Białego Skrzydła, Bluszczowa Łapa i Gołębia Łapa, otrzymują swoje imiona wojowniczek, Bluszczowa Sadzawka i Gołębie Skrzydło.
Bluszczowa Sadzawka oraz Kwiecisty Upadek wracają z tuneli, które badały, przerażone i obolałe. Białe Skrzydło podbiega w stronę Bluszczowej Sadzawki i pokazuje, jak bardzo martwiła się o nią. Odpędza także Ognistą Gwiazdę, pytającego dwie wojowniczki. Białe Skrzydło współczuje swojej córce. Jest również jednym z kotów, którzy byli świadkiem, jak Millie wrzeszczy na Kwiecisty Upadek.

Nowele

Omen Mglistej Gwiazdy

Opowieść Ostrokrzewowego Liścia

Ciekawostka

Błędy

  • Zostało powiedziane, że ma blado-niebieskie oczy.
  • Została nazwana w Biały Ogon w Światło Gwiazd.

Galeria

Drzewo Genealogiczne

Crystal
 
Mocha

Ferris
 
Whiskers
 
Nutmeg

Jake

Pigwa

Zobacz więcej
 
Nieznany
 
Księżniczka
 
Nienazwany
 
Ognista Gwiazda
 
Piaskowa Burza
 
Zobacz Więcej
 
Bicz
 
Skarpetek
 
Rubinka

Jasne Serce
 
Obłoczny Ogon
 
Cztery kocięta
 
Zobacz więcej
 
Jeżynowa Gwiazda
 
Wiewiórczy Lot
 
Liściasta Sadzawka
 
Wronie Pióro
 
Zobacz więcej
 
Zobacz więcej

Olchowe Serce
 
Roziskrzona Skóra
 
Mleczyk
 
Jałowiec
 
Ostrokrzewiowy Liść
 
Sójcze Pióro
 
Lwi Płomień
 
Rozżarzone Serce

Bursztynowy Księżyc
 
Śnieżny Gąszcz
 
Liliowe Serce
 
Zobacz więcej
 
Zroszony Nos
 
Białe Skrzydło
 
Brzozowy Upadek
 
Zobacz więcej

Ostrokrzewiowa Kiść
 
Szczawiowa Pręga
 
Paprociowa Pieśń

Liściasty Cień
 
Miodowe Futro
 
Skowronkowa Pieśń

Gołębie Skrzydło
 
Trzmielowa Pręga
 
Zobacz więcej
 
Bluszczowa Sadzawka