FANDOM

Biała Burza - wojownik Klanu Pioruna. Przyjaciel Błękitnej Gwiazdy, a także syn jej siostry.

Wygląd Edytuj

Biała Burza jest potężnym, muskularnym, długim kocurem o gęstym, śnieżnobiałym futrze. Jego oczy są żółte. Ma średniej długości sierść oraz czubate uszy, za jednym z nich posiada bliznę.

Historia Edytuj

Początek proroctwa Edytuj

Ucieczka w Dzicz Edytuj

Pojawia się w książce jako wojownik Klanu Pioruna i mentor Piaskowej Łapy. Biała Burza pomaga wygnać Złamaną Gwiazdę oraz odzyskać porwane kocięta Klanu Pioruna.

Ogień i Lód Edytuj

Jego uczennica staje się wojowniczką i przyjmuje nowe imię, Piaskowa Burza.

Las Tajemnic Edytuj

Biała Burza staje się mentorem Jasnej Łapy.

Cisza przed burzą Edytuj

Gdy Ogniste Serce zostaje zastępcą przywódczyni, Biała Burza nie żywi do niego urazy, mimo że sam miał spore szanse na awans. Przeciwnie. Wyraźnie wspiera młodego zastępce, pomaga mu organizować patrole oraz służy mu dobrą radą.
Ponadto opiekuje się Błękitną Gwiazdą, spędza z nią dużo czasu, próbując pocieszyć starą przywódczynię.

Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Jego uczennica zostaje poważnie zraniona i zyskuje pośmiertne imię, Stracony Pysk.

Czarna Godzina Edytuj

On i resztę członków Klanu Pioruna, od dotychczasowego zastępcy Ognistego Serca, że przywódczyni ma kocięta już duże w Klanie Rzeki, Kamienne Futro i Mglistą Stopę. Biała Burza broni swoją ciocie, mówi też, że Klan Pioruna zawsze się liczył dla niej najbardziej. Nikt nie mówił, uwierzyć, że Błękitna Gwiazda zdradziła swój Klan i ma kocięta z wojownikiem z innego Klanu. On sam nie uwierzył i nie pomyślałby o tym...
Staje się Zastępcą Ognistej Gwiazdy, po śmierci dawnej przywódczyni Klanu Błękitnej Gwieździe.
Pod koniec książki zostaje zabity przez Gnata w walce z Klanem Krwi. Przed śmiercią namawia Ognistą Gwiazdę, by nowym zastępcą zostaje Szara Pręga.

 Ciekawostki Edytuj

  • Ma w sobie krew Klanu Wiatru po dziadku Wietrznym Locie.
  • Biała Burza był jedynym kotem w Klanie Pioruna, których umarł w bitwie z Klanem Krwi.
  • Biała Burza początkowo miał nie być w żaden sposób związany z Błękitną Gwiazdą, toteż wiele fanów twierdziło, że tak bliska relacja obojga kotów, może wynikać z tego, iż Biała Burza potajemnie kochał się w swojej przywódczyni. Zostały one obalone, kiedy w Proroctwie Błękitnej Gwiazdy, okazało się, że jest synem Śnieżnego Futra, tym samym siostrzeńcem Błękitnej Gwiazdy.
  • Chociaż w drzewie genologicznym na oficjalniej stronie "Warriors", zostaje opisany jako ojciec Jesionowego Futra i Paprotkowej Chmury, okazuje się to później, że drzewa te nie były kanoniczne. Chociaż Vicky przyznaje, że mógłby być ich ojcem, jednak nie podoba jej się ten pomysł.

Rodzina Edytuj

Ojciec:

Ostowy Pazur - zmarły; przebywa w Mrocznej Puszczy. Zmarł jako wojownik Klanu Pioruna, zginął zabity przez patrol Klanu Rzeki.

Matka:

Śnieżne Futro - zmarła; przebywa w Klanie Gwiazd. Zmarła jako wojowniczka Klanu Pioruna, potrącana przez Potwora na Drodze Grzmotu.

Partnerka:

Wierzbowa Skóra - zmarła; przebywa w Klanie Gwiazd. Zmarła jako wojowniczka Klanu Pioruna, zabita przez borsuka.

Synowie:

Deszczowy Wąs - zmarły; przebywa w Klanie Gwiazd. Zmarł jako wojownik Klanu Pioruna, przygnieciony przez gałąź.

Okopcone Futro - zmarły; przebywa w Klanie Gwiazd. Zmarł jako wojownik Klanu Pioruna, zabity przez borsuka.

Córki:

Szczawiowy Ogon - zmarła; przebywa w Klanie Gwiazd. Zmarła jako wojowniczka Klanu Pioruna, przez głębokie rany.

Wnuk:

Krecia Łapa - (syn Szczawiowego Ogona)

Wnuczki:

Rozżarzone Serce - (córka Szczawiowego Ogona)

Miodowa Paprotka - (córka Szczawiowego Ogona)

Makowy Mróz - (córka Szczawiowego Ogona)

Liliowe Serce - (córka Szczawiowego Ogona)

Ziarnista Łapa - (córka Szczawiowego Ogona)