FANDOM

Błotnisty Pazur – wojownik, a także zastępca Klanu Wiatru. Brat Rozdartego Ucha. Zostaje zabity przez spadające drzewo.

Wygląd Edytuj

Brązowy Pazur jest żylastym, smukłym kocurem o ciemnobrązowej, pręgowanej i lekko cętkowanej sierści i bursztynowych oczach.

Historia Edytuj

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin) Edytuj

Ogień i Lód Edytuj

Błotnisty nie ukazuje się w tej części, jednak jest wymieniony w liście Klanów na początku. Jest wojownikiem Klanu Wiatru, a jego uczniem jest Pajęczynowa Stopa. Chociaż formalnie się nie pojawia, on wraz ze swoim Klanem zostali wypędzeni przez Klan Cienia ze swojego terytorium pod władzą ich okrutnego przywódcy, Złamanej Gwiazdy. Ogniste Serce i Szara Pręga z Klanu Pioruna przybywają z pomocą, szukając i znajdując odrzucony Klan, po czym zaprowadzając ich z powrotem do domu. Powiadamiają ich także, że Złamana Gwiazda już dłużej nie jest przywódcą Klanu Cienia. Po przybyciu Klanu Wiatru do obozu kilku członków Klanu Błotnistego Pazura eskortuje dwóch wojowników Klanu Pioruna w drodze do ich domu.

Las Tajemnic Edytuj

Błotnisty Pazur nie ukazuje się w tej części, lecz jest wymieniony w liście Klanów. Jednakże zostaje wspomniany także przez Ogniste Serce, używając wymówki, by wymknąć się po zgromadzeniu przy Czterech Drzewach, mówiąc, iż Błotnisty Pazur ma pokazać mu doskonałe miejsce do polowania na króliki znajdujące się wewnątrz terytorium Klanu Pioruna.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki