FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Błękitna Gwiazda – była przywódczyni Klanu Pioruna. Matka Mglistej Stopy i Kamiennego Futra, a także partnerka Dębowego Serca.

Wygląd

Błękitna Gwiazda jest dużą, gibką, jasną, niebieskoszarą kotką o błękitnych oczach. Posiada miękkie, grube, długowłose futro oraz szeroki pysk, głowę i ramiona, na których rozpościera się blizna. Odznacza się srebrnym połyskiem wokół nozdrzy, długim, eleganckim ogonem, a także podartym uchem.

Historia

Super Edycje

Wizja Ćmiego Lotu

W prologu, Błękitna Gwiazda widać w Wizji Ćmiego Lotu marzy o życie po walce. Czekają na nią: Ognista Łapa, Szara Łapa, Krucza Łapa i Tygrysi Pazur czekają na nią. Cztery koty z Klanu Pioruna, czekają aż ożyje i po jakimś czasie, jej ogon się skurcza. Wraca do życia i mówi do Ognistej Łapy.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Błękitna Gwiazda przyszła na świat w Klanie Pioruna. Od kociaka miała wielkie ambicje. Gdy została wojowniczką nadarzyła się okazja do zostania zastępczynią przywódcy, którą natychmiast przyjęła. W tym czasie pojawiła się jednak komplikacja w postaci ciąży. Gdy kotka urodziła kociaki, postanowiła, że dla kariery jest gotowa poświęcić młode, czego żałowała do końca życia. Upozorowała więc atak borsuka i podstępem oddała kocięta ich ojcowi z Klanu Rzeki - Dębowemu Sercu. Przez wiele lat ciężko pracowała i w końcu została przywódczynią.

Początek Proroctwa

Ucieczka w Dzicz, Ogień i Lód, Las Tajemnic, Cisza przed Burzą, Niebezpieczna Ścieżka, Czarna godzina

Gdy w jej klanie pojawił się Rdzawy, niechętnie go przyjęła. Z czasem zaufała mu jednak na tyle, że w trzeciej części, po zdradzie Tygrysiego Pazura, którą bardzo ciężko przyjęła, mianowała go zastępcą. Przez trzy części, powoli odchodziła od zmysłów. Nie mogła zrozumieć, że jej wierny zastępca ją zdradził i chciał ją zabić. W tym czasie nie ufała nikomu z klanu, nazywała wszystkich zdrajcami. Dopiero pod koniec ostatniego życia uświadomiła sobie, ile znaczy dla niej klan.Było już jednak za późno. W Niebezpiecznej Ścieżce zginęła, broniąc Ogniste Serce przed sforą psów.
W Czarnej Godzinie pojawia się jako duch i daje Ognistemu Sercu jedno z dziewięciu żyć, a z nim szlachetność, pewność i wiarę.

Ciekawostki

  • Błękitna Gwiazda posiada pochodzenie kota rasy rosyjski niebieski.
  • Za każdym razem, gdy przechodziła przez drogę Grzmotu przypominała się jej śmierć Śnieżnego Futra.
  • Błękitna Gwiazda może być spokrewniona z Klonowym Cieniem.
  • Błękitna Gwiazda i Dębowe Serce tworzą parę w Klanie Gwiazd.
  • Błękitna Gwiazda wzięła Ognistą Łapą na ucznia, ponieważ przypominał jej Dębowe Serce.
  • Błękitna Gwiazda, gdy była młoda, zauroczyła się w Lwim Sercu, ale nie interesowała się znajdowaniem pary i była zbyt zajęta, służąc swojemu Klanu.
  • Początkowych planach Błękitna Gwiazda miała być z Ognistą Gwiazdą.
  • Pod koniec swojego życia Błękitna Gwiazda podniosła formę otępienia.

Błędy

  • Jej imię błędnie zostało powiedziane ,,Bluse Gwiazda'' w Ucieczka w Dzicz.
  • Została opisana z niebieskimi oczami.
  • Została błędnie opisana z białym futrem wystawiającego z jej pyska.