FANDOM

Błękitna Gwiazda – była przywódczyni Klanu Pioruna. Matka Mglistej Stopy i Kamiennego Futra, a także partnerka Dębowego Serca.

Uwaga spoiler! Treść poniżej zawiera szczegóły treści i/lub zakończeń zawartych w książkach.

Wygląd Edytuj

Błękitna Gwiazda jest dużą, gibką, jasną, niebieskoszarą kotką o błękitnych oczach. Posiada miękkie, grube, długowłose futro oraz szeroki pysk, głowę i ramiona, na których rozpościera się blizna. Odznacza się srebrnym połyskiem wokół nozdrzy, długim, eleganckim ogonem, a także podartym uchem.

Historia Edytuj

Super Edycje (Super Edition Arc) Edytuj

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy Edytuj

Błękitna Gwiazda przyszła na świat w Klanie Pioruna. Od kociaka miała wielkie ambicje. Gdy została wojowniczką nadarzyła się okazja do zostania zastępczynią przywódcy, którą natychmiast przyjęła. W tym czasie pojawiła się jednak komplikacja w postaci ciąży. Gdy kotka urodziła kociaki, postanowiła, że dla kariery jest gotowa poświęcić młode, czego żałowała do końca życia. Upozorowała więc atak borsuka i podstępem oddała kocięta ich ojcowi z Klanu Rzeki - Dębowemu Sercu. Przez wiele lat ciężko pracowała i w końcu została przywódczynią.

Początek Proroctwa (The Prophercies Begin) Edytuj

Ucieczka w Dzicz, Ogień i Lód, Las Tajemnic, Cisza przed Burzą, Niebezpieczna Ścieżka Edytuj

Gdy w jej klanie pojawił się Rdzawy, niechętnie go przyjęła. Z czasem zaufała mu jednak na tyle, że w trzeciej części, po zdradzie Tygrysiego Pazura, którą bardzo ciężko przyjęła, mianowała go zastępcą. Przez trzy części, powoli odchodziła od zmysłów. Nie mogła zrozumieć, że jej wierny zastępca ją zdradził i chciał ją zabić. W tym czasie nie ufała nikomu z klanu, nazywała wszystkich zdrajcami. Dopiero pod koniec ostatniego życia uświadomiła sobie, ile znaczy dla niej klan.Było już jednak za późno. W Niebezpiecznej Ścieżce zginęła, broniąc Ogniste Serce przed sforą psów.

Ciekawostki Edytuj

  • Błękitna Gwiazda posiada pochodzenie kota rasy rosyjski niebieski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki