FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

"Youth" ( Snowfur AMV )03:43

"Youth" ( Snowfur AMV )

Historia Śnieżnego Futra zaanimowana przez Eucalyptus Splash do muzyki Youth autorstwa Daughter. Więcej informacji: https://youtu.be/-jOQB6Ye1Ic

Śnieżne Futro – śnieżnobiała kotka z szarymi końcówkami na uszach. Była wojowniczka Klanu Pioruna, potrącił ją potwór Dwunożnych. Jedyna siostra Błękitnej Gwiazdy.

Wygląd Edytuj

Śnieżne Futro to kotka o miękkiej, grubej, śnieżnobiałej sierści oraz szarych końcówkach uszu. Posiada długie nogi i jasne, lazurowo-błękitne oczy.

Historia Edytuj

Super Edycja Edytuj

Obietnica Krzywej Gwiazdy Edytuj

Śnieżna Łapa jest po raz pierwsza wspomniana przez Błękitną Łapę rozmawiającą z Krzywą Łapą, uczniem Klanu Rzeki, kiedy mówi Błękitnej Łapie, że jest nowym wojownikiem, a Dębowe Serce jest jego bratem i komentuje, że jest świetnym myśliwym. Wskazuje na niego Śnieżna Łapa, blisko jego, komentując, że jest ona sama, też jest świetnym myśliwym.

Później, dostrzega Krzywą Łapę atakującego Błękitną Łapę w bitwie pomiędzy Klanem Pioruna, a Klanem Rzeki. Pomaga Błękitnej Łapie i razem, odpędzają Krzywą Łapę, następnie Klan Rzeki wycofuje się, zostawiając Klanowi Pioruna Słoneczne Skały.

Jakiś czas po śmierci Śnieżnego Futra, wojownicy Klanu Rzeki mówią o jej tragicznej śmierci; goniąc wojowników Klanu Cienia na Piorunową Ścieżkę.

Podczas treningu w Ciemnym Lesie, Ostowy Pazur mówi, ze Śnieżne Futro nie powinna była umierać i, że to wina Błękitnego Futra.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy Edytuj

Śnieżka i Błękitka rodzą się jako kociaki Księżycowego Kwiatu i Burzliwego Ogona. Śnieżka otwiera oczy przed Błękitką i jest niecierpliwa, bo siostra otwiera oczy, chcąc zbadać obóz.

Przeznaczenie Klanu Nieba Edytuj

Śnieżne Futro pojawia się tylko na krótko, kiedy Klanu Nieba i Klanu Gwiazd, są połączeni w tą noc.Jest wprowadzona do Liściastej Gwiazdy, przez Obserwatora Nieba i Obłoczną Gwiazdę, wraz z swoją siostrą Błękitną Gwiazdą i swoim synem Białą Burzą.

Omen Gwiazd Edytuj

Znak Księżyca Edytuj

Śnieżne Futro pojawia się w Klanie Gwiazd, wraz z Białą Burzą, Lwim Sercem i Mechem, która bawi się wokół jej łap.

Ostatnia Nadzieja Edytuj

Śnieżne Futro jest jednych z kotów, których Sójcze Pióro rzuca do zjednoczenia Klanu Gwiazd, Mech widać, pod brzuchem Śnieżnego Futra.

Podczas gdy w Ciemnym Lesie, postrzegania jest uspokajająco Mech, kiedy pyta, gdzie jest słońce.

Przewodnik po Terenie Edytuj

Sekrety Klanów Edytuj

Śnieżne Futro jest siostrą Błękitnego Futra, córką Burzliwego Ogon i Księżycowego Kwiata, mamą Białej Burzy i partnerką Ostowego Pazura. Śnieżne Futro została zabita przez potwora Dwunożnych, podczas ścigania intruzów z Klanu Cienia z ich terytorium Klanu Pioruna z Błękitnym Futrem.

Śnieżne Futro staje się opiekunem i matką zastępcą swojej siostrzenicy, Mecha. Córki Błękitnej Gwiazdy i Dębowego Serca, po gdy Mech zamarzła w śnieżycy, podczas gdy Błękitne Futro próbowała ją zabrać do Dębowego Futra.

Ostateczny Przewodnik Edytuj

Jest wspomniana na stronie Błękitnej Gwiazdy, że zmarła przez Piorunową Ścieżkę. Jest również wspomniana na stronie Gęsiego Pióra i Pierzastego Wąsa, że Gęsie Pióro miał bliskie zainteresowanie Śnieżnym Futrem i Błękitnym Futrem, ponieważ ich matka, była siostrą Gęsiego Pióra.

Nowele Edytuj

Wybór Sosnowej Gwiazdy Edytuj

Sosnowa Gwiazda obserwuje, jak Śnieżna Łapa i Błękitna Łapa dzielą między sobą wiewiórkę i uważa, że zasługują na stanie się wojownikami. Zauważył, także, że były bardzo odważne od czasu bitwy, która zabiła ich matkę.

Serce Nakrapianego Liścia Edytuj

*wkrótce*

Ciekawostki Edytuj

  • Na pytanie czy Śnieżne Futro nadal kocha Osetowego Pazura, pomimo temu, że przebywa w Mrocznym Lesie, Kate odpowiada mówi, że jakaś jej część, zawsze będzie go kochać.
  • Na pytanie o teorii fanowskiej, dotyczącej Klonowego Cienia, że była przyczyną śmierci Śnieżnego Futra. Vicky odpowiedziała, że może być prawdziwa i żałowała, że wcześniej o tym nie pomyślała.
  • W tym mówi, że lubi pomysł, że Śnieżne Futro i Błękitne Futro są spokrewnione z Klonowym Cieniem.

Błędy Edytuj