FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

"Youth" ( Snowfur AMV )03:43

"Youth" ( Snowfur AMV )

Historia Śnieżnego Futra zaanimowana przez Eucalyptus Splash do muzyki Youth autorstwa Daughter. Więcej informacji: https://youtu.be/-jOQB6Ye1Ic

Śnieżne Futro – śnieżnobiała kotka z szarymi końcówkami na uszach. Była wojowniczka Klanu Pioruna, potrącił ją potwór Dwunożnych. Jedyna siostra Błękitnej Gwiazdy.

Wygląd Edytuj

Śnieżne Futro to kotka o miękkiej, grubej, śnieżnobiałej sierści oraz szarych końcówkach uszu. Posiada długie nogi i jasne, lazurowo-błękitne oczy.

Historia Edytuj

Super Edycja

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Śnieżna Łapa jest po raz pierwsza wspomniana przez Błękitną Łapę rozmawiającą z Krzywą Łapą, uczniem Klanu Rzeki, kiedy mówi Błękitnej Łapie, że jest nowym wojownikiem, a Dębowe Serce jest jego bratem i komentuje, że jest świetnym myśliwym. Wskazuje na niego Śnieżna Łapa, blisko jego, komentując, że jest ona sama, też jest świetnym myśliwym.

Później, dostrzega Krzywą Łapę atakującego Błękitną Łapę w bitwie pomiędzy Klanem Pioruna, a Klanem Rzeki. Pomaga Błękitnej Łapie i razem, odpędzają Krzywą Łapę, następnie Klan Rzeki wycofuje się, zostawiając Klanowi Piorunowi, Słoneczne Skały.

Trochę po śmierci Śnieżnego Futra, wojownicy Klanu Rzeki mówią o niej tragicznej śmierci; goniąc wojowników Klanu Cienia na Piorunową Ścieżkę.

Podczas treningu w Ciemnym Lesie, Ostowy Pazur mówi, ze Śnieżne Futro nie powinna była umierać i, że to wina Błękitnego Futra.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Śnieżka i Błękitka rodzą się Księżycowego Kwiatowy i Burzliwemu Ogonowi. Śnieżka otwiera oczy przed Błękitką i jest niecierpliwa, bo siostra otwiera oczy, chcąc zbadać obóz.

Przeznaczenie Klanu Gwiazd

Śnieżne Futro pojawia się tylko na krótko, kiedy Klanu Nieba i Klanu Gwiazd, są połączeni w tą noc.Jest wprowadzona do Liściastej Gwiazdy, przez Obserwatora Nieba i Obłoczną Gwiazdę, wraz z swoją siostrą Błękitną Gwiazdą i swoim synem Białą Burzą.

Omen Gwiazd

Znak Księżyca

Śnieżne Futro pojawia się w Klanie Gwiazd, wraz z Białą Burzą, Lwim Sercem i Mechem, która jest bawiąca wokół jej łap.

Ostatnia Nadzieja

Śnieżne Futro jest jednych z kotów, których Sójcze Pióro rzuca do zjednoczenia Klanu Gwiazd, Mech widać, pod brzuchem Śnieżnego Futra.

Podczas gdy w Ciemnym Lesie, postrzegania jest uspokajająco Mech, kiedy pyta, gdzie jest słońce.

Przewodnik po Terenie

Tajemnice Klanów

Śnieżne Futro jest siostrą Błękitnego Futra, córką Burzliwego Ogon i Księżycowego Kwiata, mama Białej Burzy i partnerką Ostowego Pazura. Śnieżne Futro została zabita przez potwora Dwunożnych, podczas ścigania intruzów z Klanu Cienia z ich terytorium Klanu Pioruna z Błękitnym Futrem.

Śnieżne Futro staje się opiekunem i matką zastępcą swojej siostrzenicy, Mecha. Córki Błękitnej Gwiazdy i Dębowego Serca, po gdy Mech zamarzła w śnieżycy, podczas gdy Błękitne Futro próbowała ją zabrać do Dębowego Futra.

Ostateczny Przewodnik

Jest wspomniana na stronie Błękitnej Gwiazdy, że zmarła przez Piorunową Ścieżkę. Jest również wspomniana na stronie Gęsiego Pióra i Pierzastego Wąsa, że Gęsie Pióro miał bliskie zainteresowanie Śnieżnym Futrem i Błękitnym Futrem, ponieważ ich matka, była siostrą Gęsiego Pióra.

Novele

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Sosnowa Gwiazda obserwuje, jak Śnieżna Łapa i Błękitna Łapa dzielą między sobą wiewiórkę i uważa, że zasługują na stanie się wojownikami. Zauważył, także, że były bardzo odważne od czasu bitwy, która zabiła ich matkę.

Serce Nakrapianego Liścia

*wkrótce*

Ciekawostki Edytuj

  • Na pytanie czy Śnieżne Futro nadal kocha Osetowego Pazura, pomimo temu, że przebywa w Mrocznym Lesie, Kate odpowiada mówi, że jakaś jej część, zawsze będzie go kochać.
  • Na pytanie o teorii fanowskiej, dotyczącej Klonowego Cienia, że była przyczyną śmierci Śnieżnego Futra. Vicky odpowiedziała, że może być prawdziwa i żałowała, że wcześniej o tym nie pomyślała.
  • W tym mówi, że lubi pomysł, że Śnieżne Futro i Błękitne Futro są spokrewnione z Klonowym Cieniem.

Błędy Edytuj