FANDOM

Uwaga!

Śnieżne Futro (ang. Snowfur) – dawna wojowniczka Klanu Pioruna, potrącił ją potwór Dwunożnych. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Matka Białej Burzy i była partnerka Ostowego Pazura. Jedyna siostra Błękitnej Gwiazdy, córka Księżycowego Kwiatu i Burzowego Ogona.

Wygląd

Śnieżne Futro to kotka o miękkiej, grubej, śnieżnobiałej sierści oraz szarych końcówkach uszu. Posiada długie nogi i jasne, lazurowo-błękitne oczy.

Historia

Super Edycja

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Śnieżna Łapa jest po raz pierwsza wspomniana przez Błękitną Łapę rozmawiającą z Krzywą Łapą, uczniem Klanu Rzeki, kiedy mówi Błękitnej Łapie, że jest nowym wojownikiem, a Dębowe Serce jest jego bratem i komentuje, że jest świetnym myśliwym. Wskazuje na niego Śnieżna Łapa, blisko jego, komentując, że ona sama, też jest świetnym myśliwym.

Później dostrzega Krzywą Łapę atakującego Błękitną Łapę w bitwie pomiędzy Klanem Pioruna, a Klanem Rzeki. Pomaga Błękitnej Łapie i razem, odpędzają Krzywą Łapę, następnie Klan Rzeki wycofuje się, zostawiając Klanowi Pioruna Słoneczne Skały.

Jakiś czas po śmierci Śnieżnego Futra, wojownicy Klanu Rzeki mówią o jej tragicznej śmierci; goniąc wojowników Klanu Cienia na Drogę Grzmotu.

Podczas treningu w Ciemnym Lesie, Ostowy Pazur mówi, ze Śnieżne Futro nie powinna była umierać i, że to wina Błękitnego Futra.

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Śnieżka i Błękitka rodzą się jako kociaki Księżycowego Kwiatu i Burzowego Ogona. Śnieżka otwiera oczy przed Błękitką i jest niecierpliwa czekając na siostrę, ponieważ chce zbadać obóz.

Przeznaczenie Klanu Nieba

Śnieżne Futro pojawia się tylko na krótko, kiedy Klan Nieba i Klan Gwiazdy, są połączeni w tą noc. Jest wprowadzona do Liściastej Gwiazdy, przez Obserwatora Nieba i Chmurną Gwiazdę, wraz ze swoją siostrą Błękitną Gwiazdą i swoim synem Białą Burzą.

Omen Gwiazd

Znak Księżyca

Śnieżne Futro pojawia się w Klanie Gwiazdy, wraz z Białą Burzą, Lwim Sercem i Meszkiem, która bawi się wokół jej łap.

Ostatnia Nadzieja

Śnieżne Futro jest jednym z kotów, których Sójcze Pióro rzuca do zjednoczenia Klanu Gwiazdy, Meszek widać, pod brzuchem Śnieżnego Futra.

Podczas gdy w Ciemnym Lesie, postrzegana jest uspokajająco kiedy Meszek pyta, gdzie jest słońce.

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Śnieżne Futro jest siostrą Błękitnego Futra, córką Burzowego Ogona i Księżycowego Kwiatu, matką Białej Burzy i partnerką Ostowego Pazura. Śnieżne Futro została zabita przez potwora Dwunożnych, podczas ścigania intruzów z Klanu Cienia z ich terytorium Klanu Pioruna z Błękitnym Futrem.

Śnieżne Futro staje się opiekunem i matką zastępczą swojej siostrzenicy, Meszku. Córki Błękitnej Gwiazdy i Dębowego Serca po tym, gdy Meszek zamarzła w śnieżycy, gdy Błękitne Futro próbowała ją zabrać do Dębowego Serca.

Ostateczny Przewodnik

Jest wspomniana na stronie Błękitnej Gwiazdy, że zmarła przez Drogę Grzmotu. Jest również wspomniana na stronie Gęsiego Pióra i Pierzastego Wąsa, że Gęsie Pióro miał bliskie relacje ze Śnieżnym Futrem i Błękitnym Futrem, ponieważ ich matka, była jego siostrą.

Nowele

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Sosnowa Gwiazda obserwuje, jak Śnieżna Łapa i Błękitna Łapa dzielą między sobą wiewiórkę i uważa, że zasługują na stanie się wojownikami. Zauważył także, że były bardzo odważne od czasu bitwy, która zabiła ich matkę.

Serce Nakrapianego Liścia

*wkrótce*

Ciekawostki

  • Na pytanie czy Śnieżne Futro nadal kocha Ostowego Pazura, pomimo tego, że przebywa w Mrocznym Lesie, Kate odpowiada, że jakaś jej część, zawsze będzie go kochać.
  • Na pytanie o teorii fanowskiej, dotyczącej Klonowego Cienia, że była przyczyną śmierci Śnieżnego Futra. Vicky odpowiedziała, że może być prawdziwa i żałowała, że wcześniej o tym nie pomyślała.
  • W tym mówi, że lubi pomysł, że Śnieżne Futro i Błękitne Futro są spokrewnione z Klonowym Cieniem.

Błędy

Galeria