FANDOM

Uwaga!

Śnieżna Kito! Mogłam bym wiedzieć! Ty nędzna kupo gnoju, wróć do walki i pokaż trochę odwagi.

Klonowy Cień kara Śnieżną Kitę za tchórzostwo w Zapomniany Wojownik

Śnieżna Kita (ang. Snowtuft)– kocur, który żył w nieznanym Klanie. Jest w Mrocznym Lesie.

Wygląd

Śnieżna Kita to mały, szczupły, biały kocur z bardzo długą raną po drugiej stronie od brzucha do czubka ucha.

Historia

Omen Gwiazd

Zanikające Echa

Śnieżna Kita, trenuje w Ciemnym Lesie kiedy Nakrapiany Liść i Sójcze Pióro ich odwiedzają. Jest on w środku walki z kilkoma innymi kotami z tego miejsca, są obserwowani przez Jastrzębi Mróz.

Śnieżna Kita obserwuje trening innych z przymkniętymi oczami, dopóki Jastrzębi Mróz go zawołał aby przyszedł. Kocur podchodzi do niego ostrożnie, następnie Jastrzębi Mróz spytał się go, czy jest gotowy aby nauczyć się brutalnych ruchów. Biały kocur odpowiada że tak, i że po to tu jest. Jastrzębi Mróz woła Postrzępionego Ogona, aby przyszedł. Kiedy kocur przychodzi Jastrzębi Mróz chwyta Śnieżną Kitę za gardło i ściska go, odsłaniając jego biały brzuch i rozkazał Postrzępionemu Ogonowi,aby go otworzył. Podczas gdy Nakrapiany Liść i Sójcze Pióro patrzą na to z przerażeniem, słysząc jak Śnieżna Kita wyje z bólu.

Galeria