FANDOM

Spoil lapa Uwaga! Spoil lapa

Śnieżna Kito! Mogłam bym wiedzieć! Ty nędzna kupo gnoju, wróć do walki i pokaż trochę odwagi.

Klonowy Cień kara Śnieżną Kitę za tchórzostwo w Zapomniany Wojownik

Śnieżna Kita – mały i szczupły, biały kocur z bardzo długą raną po drugiej stronie od brzucha do czubka ucha.

Historia Edytuj

Omen Gwiazd Edytuj

Zanikające Echa Edytuj

Śnieżna Kita jest w ciemnym lesie na treningu kiedy Nakrapiany Liść i Sójcze Pióro ich odwiedzają. Jest on w środku walki w treningu z kilkoma innymi kotami z tego miejsca, monitorowanych przez Jastrzębi Mróz.

Śnieżna Kita obserwuje trening z przymkniętymi oczami dopóki Jastrzębi Mróz go zawołał aby wystąpił. Idzie ostrożnie kiedy Jastrzębi Mróz go zawołał, i Jastrzębi Mróz pyta, czy jest gotowy aby nauczyć się brutalnych ruchów. Biały kocur odpowiada że tak, i to jest dlaczego on tutaj jest. Jastrzębi Mróz woła Postrzępiony Ogon aby przyszedł również. Kiedy przyszedł, Ciemno brązowy pręgowany kocur chwyta śnieżną kitę za gardło i ściska go, odsłaniając jego brzuch i rozkazał Postrzępionemu Ogonowi aby go otworzył. Podczas gdy Nakrapiany Ogon i Sójcze Pióro patrzą z przerażenia, słyszą jak Śnieżna Kita wyje z bólu.

Galeria Edytuj